همه چیز به 3 هفته آینده ای که استقلال در آن بازی دارد بستگی دارد. اگر بتواند 9 امتیاز کامل را کسب کند، هم می تواند برنده داربی باشد و هم می تواند به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. همه چیز دست خود شاگردان مجیدی است و نباید حریفان را دست کم بگیرند.

سلام نو - سرویس ورزشی: در حالی که استقلال روند آمادگی خود را طی می کند و آماده حضور در مسابقات لیگ برتر می شود، وضعیت زمین تمرین این تیم مشخص نیست و قرار است آبی ها برای برگزاری اردوی آماده سازی خود به کیش بروند. اتفاقی که البته بعید به نظر می رسد زیرا شاگردان مجیدی باید برای دیدار پلی آف تا 3 روز آینده در امارات و شهر دوبی حضور پیدا کنند.

پرویز مظلومی پیشکسوت استقلال در گفت و گو با سلام نو درباره وضعیت استقلال بیان کرد: استقلال شرایط سختی را دارد و کار فرهاد مجیدی سخت تر از چیزی شده که فکر می کرد. استقلال به خاطر شرایط زمین چمن تمرینش نتوانسته خوب تمرین کند و اگر قرار باشد برابر الکویت هم با این وضعیت به میدان رود کار مشکلی دارد. مدیران این تیم باید به فکر استقلال هم باشند و تمام تمرکز خود را روی کارهای حاشیه ای نگذارند.

وی ادامه داد: این تیم پتانسیل قهرمانی دارد و بازیکنانی دارد که از جان برای تیم شان مایه می گذارند. آن ها نباید تنها رها شوند و کسی به این تیم رسیدگی نکند. استقلال در ابتدای نیم فصل اول امتیازهای زیادی را از دست داد که به خاطر ناهماهنگی کادر فنی و بازیکنان بود. زود برگزارشدن اردوهای این تیم می تواند جلوی تکرار این اتفاق را در نیم فصل دوم بگیرد. استقلال اگر امتیازات 3 هفته ی پیش رو را به طور کامل کسب کند می تواند حتی برنده داربی و در ادامه صدرنشین لیگ شود.

مظلومی درباره شرایط نقل و انتقالات استقلال گفت: استقلال نیاز به تقویت در خط حمله و خط دفاع داشت. با حضور ارسلان مطهری و باقی ماندن تبریزی، خط حمله استقلال زهردار و خطرناک است؛ البته این به این شرط است که تبریزی برای رقابت با مطهری و دیاباته تلاشش را چند برابر کند. آبی ها اگر بتوانند دغدغه مجیدی برای جذب یک مدافع را هم بر طرف کنند، استقلال با تیم کاملی راهی ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص گرفتن حق میزبانی از تیم های ایرانی و بازی در امارات گفت: به نظر من این سرمربی های تیم هستند که باید در خصوص این مسئله تصمیم بگیرند. نمی دانم چرا هیچوقت کسی نظر مجیدی، گل محمدی و قلعه نویی را نپرسید. استقلال و شهرخودرو این شانس را دارند که با بازی در زمین ثالث، فرصت را برای تغییر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بخرند.

وی ادامه داد: من شدیدا مخالف کاری هستم که AFC انجام می دهد و اما ضعیف بودن روابط ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا و لابی های ضعیف باعث شده تا عربستانی ها هر چه می خواهند به ما روز بگویند. کشور ما هم امنیت کافی دارد و هم تا به حال میزبان خوبی برای بازی های آسیایی بوده است. وقتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به خصوص عربستان و بحرین دیده اند که زور مقابله با ما را ندارند، به فکر مغلوب کردن ما از راه های غیر فوتبالی افتاده اند.

مظلومی در پایان درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت:باز هم تاکید می کنم همه چیز به 3 هفته آینده ای که استقلال در آن بازی دارد بستگی دارد. اگر بتواند 9 امتیاز کامل را کسب کند، هم می تواند برنده داربی باشد و هم می تواند به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. همه چیز دست خود شاگردان مجیدی است و نباید حریفان را دست کم بگیرند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید