به مناسبت اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی سلام نو به بررسی و معرفی فیلم های حاضر در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد پرداخت که در بررسی پنجمین فیلم حاضر در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر به معرفی فیلم «بی صدا حلزون» به کارگردانی «بهرنگ دزفولی زاده» و تهیه کنندگی «مرتضی شایسته» خواهیم پرداخت.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : با اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» به  کارگردانی «بهرنگ دزفولی زاده» و تهیه کنندگی «مرتضی شایسته» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید :

بررسی فیلم «خورشید» / فیلم اجتماعی با موضوع کودکان کار

«بی‌صدا حلزون» اولین ساخته بهرنگ دزفولی‌زاده محسوب می شود، وی پیش از این بیش از ۸۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را عکاسی کرده و سازنده ۹ فیلم کوتاه مستند و داستانی است، فیلم کوتاه «استون» ساخته بهرنگ دزفولی‌زاده بهار امسال در قالب مجموعه «فیلم‌های کوتاه روز» در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است.

بررسی فیلم «عامه پسند» / روایت داستان در فضای بانوان جامعه

فیلم «بی صدا حلزون» مضمون اجتماعی دارد و درباره ناشنوایان است و داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است و ...

فیلم سینمایی بی‌صدا حلزون به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده در بیش از ۳۰ لوکیشن فیلمبرداری شده و یکی از پرلوکیشن‌ترین فیلم‌های اول محسوب می‌شود.

بررسی فیلم «قصیده گاو سفید» / دومین فیلم بهتاش صناعی‌ها

هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی، محسن کیایی با حضور علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، بیژن بافکار، شیرین ولی‌پور و مجتبی شکری بازیگران بی‌صدا حلزون هستند.

از مهران احمدی و محسن کیایی بار دیگر در این فیلم به همکاری می پردازند، کیایی امسال علاوه بر «بی صدا حلزون» با فیلم سینمایی دینامیت شانس حضور در جشنواره فیلم فجر را خواهد داشت، وی هم اکنون دو فیلم ماجرای نیمروز-رد خون و مطرب را در چرخه اکران دارد.

بررسی فیلم «سه کام حبس» / فیلمی با سوژه ملتهب در فضای اجتماعی

فهرست عوامل فیلم «بی صدا حلزون»

کارگردان : بهرنگ دزفولی‌زاده

نویسنده : محمد رهگذر

تهیه‌کننده : مرتضی شایسته

بازیگران : هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی، محسن کیایی، علیرضا جلالی تبار، بهنوش بختیاری، بیژن بافکار، شیرین، ولی پور، مجتبی شکری و ...

مدیر فیلمبرداری : محمدرضا جهان‌پناه

برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان : ایمان غیرتمند

منشی صحنه : شیدا باسمه‌چی

مدیر صدابرداری : مهدی ابراهیم‌زاده

صدابرداران : حمید محمودی و سهیل متولی

صداگذار : حسین ابوالصدق

طراح گریم : سودابه خسروی

طراح صحنه و لباس : افسانه صمدزاده

تدوین : سپیده عبدالوهاب

مجری طرح : مهدی نریمانی

مدیرتولید : مجتبی متولی

تیزر فیلم سینمایی «بی صدا حلزون»

پشت صحنه فیلم سینمایی «بی صدا حلزون»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید