سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از اصولگرایان درخواست کرد که به شایعات و اختلافات در بدنه این جریان دامن نزنند.

به گزارش «سلام نو»، برخی رسانه ها از جمله اصلاح طلبان در روزهای اخیر مطالبی با این محورها نوشتند که شاید برخی اصولگرایان نظیر جبهه پایداری با در پیش گرفتن رویکرد سهم خواهانه و همچنین عدم تمایل به وجود بعضی چهره های اصولگرا نظیر «محمدباقر قالیباف» در لیست انتخاباتی این طیف؛ در نهایت اقدام به ارائه لیست انتخاباتی مجزا اقدام کنند و همین امر منجر به افتراق در بین گروه های اصولگرایی شود، مساله ای که حجت الاسلام مصباحی مقدم، آن را رد می کند.

او همچنین به بیانات اخیر رهبر انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران پیرامون تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره می کند و معتقد است احزاب نقش جدی در خصوص تحقق این موضوع به ویژه در شرایط حساس فعلی کشور دارندف در این بین اصولگرایان هم می توانند با وحدت و یکپارچگی زمینه حضور هرچه بیشتر و بهتر مردم در پای صندوق های رأی فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا مصباحی مقدم» سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت به عمل آوردند اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانات تاکید کردند حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است که باید توسط هر یک از افرادی که حق رای دارند صورت گیرد و مردم پای صندوق رای حاضر شوند.

وی افزود: شرکت مردم در پای صندوق‌های رای شور و نشاط مضاعفی را به کشور  تزریق می‌کند و پیامی محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها و دشمنان جمهوری اسلامی است که می‌خواهند با تبلیغات دروغ ملت را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای به معنای احساس وظیفه آنها و تعیین سرنوشت‌ خودشان هستند از این رو اگر در این مورد سهل‌انگاری کنند دیگران با حضورشان در پای صندوق‌های رای برای آنها تعیین تکلیف خواهند کرد.

مصباحی مقدم خاطرنشان کرد: هرکس در انتخابات شرکت کند وظیفه خودش را انجام داده است از این رو بهتر است هریک از مردم تک تک پای صندوق‌های رای حاضر شوند و دین خود را ادا کنند.

وی درباره آخرین وضعیت اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس شورای ایلامی تاکید کرد: جلسات شورای ائتلاف به صورت مستمر و‌متدوال با حضور نمایندگان طیف‌های مختلف در حال جریان است و ما امیدوارم هستیم در نهایت به یک جمع‌بندی کامل و جامع برسیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  با بیان اینکه اطلاع دقیقی از فرآیند تصمیم‌گیری‌ها در شورای ائتلاف ندارم گفت: نمایندگان تشکل‌های مختلف از جمله جامعه روحانیت مبارز که نقش نظارتی دارند در جلسات شرکت کرده و نظرات و برنامه‌های خود را بیان می‌کنند تا انشاالله به یک رویکرد واحد در بدنه اصولگرایان برسند.

مصباحی مقدم با اشاره به اینکه انتظار است دوستان در بدنه اصولگرایایی به اختلاف‌نظرها دامن نزنند اظهار کرد: اصولگرایان در شورای ائتلاف تمام سعی و همت خود را به کار بستند از این رو ما در راستای رسیدن به وحدت و ارائه یک لیست مشترک بسیار خوشبین هستیم./ تابناک

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید