عزت‌الله مهرآوران بازیگر ۷۰ ساله سینما و تلویزیون متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان است، وی دارای نشان درجه ۱ هنری معادل دکترای تئاتر از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی است، وی سابقه بازی در فیلم و سریال های شاخصی نظیر: «آژانس شیشه‌ای»، «مرد عوضی»، «مومیایی ۳»، «وضعیت سفید» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: عزت الله مهرآوران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگارسلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: پخش سریال «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی از شبکه یک سیما به تازگی به پایان رسید و در حال حاضر فعلاً فعالیت خاصی ندارم و بیشتر به استراحت می پردازم.

بازیگر سریال «زیر همکف» در خصوص بازخوردها نسبت به این سریال اظهار کرد: سریال «زیر همکف» بلافاصله پس از اتمام سریال «فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی به روی آنتن رفت، اما با این وجود مردم بازخورد بسیار خوبی نسبت به این سریال داشتند، چون قصه با محوریت جوانان بود و مردم به این موضوعات و جوانانی که در منزل دارند حساسیت دارند و بنابراین جذابیت های زیادی برای آنها داشت.

بیشتر بخوانید :

معرفی سریال فوق لیسانسه ها

وی در ادامه پیرامون همکاری با بهمن گودرزی عنوان کرد: بهمن گودرزی اصولاً کارگردان سینمایی و بسیار کار بلد است و کار با بازیگران را بسیار خوب می شناسد، بنده در چندین پروژه در خدمتشان بودم که آخرین آن فیلم سینمایی «آتش بازی» بود، وی کار خود را بسیار بلد هستند و بازیگر در کنار او احساس راحتی می کند و به نظر بنده لیاقت او بیشتر از این ها است و باید تلویزیون از این دارایی های خود بیشتر استفاده کند.

بازیگر سریال «زیرهمکف» در خصوص شرایط پخش و قطع سریال به دلیل شرایط کشور اظهار کرد : طبیعتاً بی تاثیر نیست و همین پخش منقطع دلیل اصلی ریزش مخاطب سریال ما بود، اما خب کار ما این مشکلات را دارد و دست کسی هم نیست و مردم ما به این اتفاقات عادت دارند.

بازیگر فیلم «مومیایی۳» در خصوص نقش خود در سریال «زیر همکف» اظهار کرد: نقش بنده در خصوص فردی است که کارگاه پوست دارد و بسیار خسیس است،  طنز نقش بنده در این سریال بسیار نمایان است که دو داماد دارد، داماد بزرگ او بسیار کلاش است و داماد کوچکش دامپزشک و بسیار انسان ساده ای است.

وی در خصوص دلیل پذیرش نقش خود در سریال «زیر همکف» اظهار کرد: بنده که فیلمنامه را خواندم نقش را بسیار دوست داشتم و نقش متفاوتی در بین سایر نقش هایی بود که بازی کرده بودم، امیدوارم که مخاطبین نیز از نقش خوششان آمده باشد.

معرفی سریال «زیر همکف»

بازیگر سریال‌«هیولا» در خصوص کاهش تعداد قسمت های سریال «زیرهمکف» اظهار کرد: بله در ابتدای امر قرار بود که تعداد قسمت ها بیش از این باشد، اما به دلیل شرایط مالی تعداد قسمت ها کاهش یافت.

وی پیرامون سختی های کار بازیگری اذعان کرد: کار بازیگری اصولاً کار سختی است، اما این سختی با لذت پایان می پذیرد و به این دلیل زیاد برای ما سخت نیست و وقتی ثمره کار خوب باشد، خستگی از بین می رود.

بازیگر سریال «دزد و پلیس» در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در پروژه‌ای پشیمان شده است، اذعان کرد: بله، پشیمانی پس از کار هم پیش آمده است اما تعداد آنها زیاد نیست.

وی در خصوص مهمترین اولویتش برای پذیرش نقش اظهارکرد : اینکه کار رئال و جریان زندگی در سناریو جای خود را پیدا کرده باشد تا در کنار هنر بازیگری به بازیگر این امکان را بدهد بتواند بازی متفاوت و ماندگاری را از خود ازائه دهد.

بازیگر فیلم «آژانس شیشه ای» در پایان پیرامون شاخص ترین نقشی که ایفا کرده است خاطر نشان کرد: بنده همه کارهای که در آنها به ایفای نقش پرداخته ام را دوست دارم، اما از بین سریال ها «وضعیت سفید» و «لیسانسه ها» و از بین فیلم های سینمایی‌، فیلم «آژانس شیشه ای» برایم شاخص تر هستند زیرا مردم آنها را بیشتر دوست داشته اند و بنده را بیشتر با این فیلم ها می شناسند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید