آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی امارات در نشست خبری پیش از بازی هند گفت: ما از جنبه‌های مثبت بازی قبلی با بحرین و اصلاح اشتباهات برابر هند بهره خواهیم برد. می‌بایست با کم‌کردن ضریب اشتباهات، فشار روی حریفان و خلق فرصت در زمین حریف به اهداف‌مان برسیم.

سلام نو - سرویس ورزشی: مهم‌ترین رقابت امروز جام ملت‌ها بازی هند و امارات است، بازی‌ای که هر کدام از دو طرف به نوعی به دنبال اثبات خود هستند. هند می‌خواهد ثابت کند که پدیده قطعی مسابقات است و امارات هم دنبال این است که به میزبان ناکام این دوره تبدیل نشود.

هندی‌ها امیدوارند با تکیه بر بازیکنان جوان و باتجربه خود بتوانند به پدیده این دوره تبدیل شوند. پر سابقه‌ترین بازیکن تیم ملی هند و یکی از ستارگانی که احتمالا آخرین تورنمنت خودش را تجربه می‌کند، سونیل چتری مهاجم ۳۴ ساله و سابق تیم‌های کانزاس سیتی و اسپورتینگ پرتغال است  که به ستاره و طراح پیروزی هند در دیدار اول هم تبدیل شد.

سونیل که در هند هم بسیار محبوب است در نخستین دیدار تیم ملی هند در جام ملت‌های آسیا برابر تایلند موفق شد گل اول تیم ملی هند را از روی نقطه پنالتی به راحتی به ثمر برساند و تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۶۶ افزایش دهد.

درخشش هند اما مدیون سرمربی این تیم است که مدت‌ها زیر فشار قرار داشت. کنستانتین به خاطر انتخاب ترکیب ها و تاکتیک‌هایش مدتی زیر فشار بود با کسب پیروزی 4-1 مقابل تایلند، تمام منتقدان را ساکت کرد و پس از بازی پاسخ آن‌ها را داد.

او گفت:" شما نظر خودتان را دارید و من مشکلی با آن ندارم ولی وقتی از بازیکنی که من در ترکیب قرار داده ام انتقاد می‌کنید یا تفکرات من را حدس می‌زنید، در حال اشتباه کردن هستید. برخی از این مزخرفاتی که راجع به من، تیم یا برخی بازیکنان می‌گویند، بی معنی هستند. باید اجازه دهید یکی کار را دست گرفته و پیش ببرد."

عملکرد درخشان هند پس از سال‌ها واکنش‌های متفاوتی در پی داشت از جمله علی سعید الکعبی گزارشگر معروف اماراتی که در این کشور یک ژورنالیست مشهور هم حساب می‌شود درباره نمایش هند نوشت: این یک فیلم هندی نبود بلکه درس فوتبال بود. هندی ها نشان دادند که برای موفقیت در فوتبال باید از انجام آن لذت برد.

این گزارشگر سرشناس همچنین نوشت: فوتبال هند در این سال ها پیشرفت کرده است. آن ها نشان دادند پیشرفت و موفقیت با شعار و فخرفروشی امکان ندارد بلکه با کار و تلاش است که اتفاق می افتد.

این گزارشگر معروف بعد از کنایه ای که به تیم ملی کشورش زد نقدی هم بر باشگاه های اماراتی می کند:« سونیل چیتری نمایش فوق العاده ای داشت. او نشان داد که از خیلی از بازیکنان خارجی که در لیگ امارات بازی می کنند بهتر است اما اگر نام او چیترینیو بود حتما تیم های باشگاهی ما با هم برای جذب او رقابت می کردند.

زاکرونی منجی امارات می‌شود؟

حال سوال اینجاست که امارات توان پیروزی بر این هند را دارد؟ به نظر می‌رسد جواب این سوال را فقط آلبرتو زاکرونی سرمربی این تیم دارد، او که با مصدومیت بازیکنانش حالا به تنها ستاره این تیم بدل شده.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی امارات در نشست خبری پیش از بازی هند گفت: ما از جنبه‌های مثبت بازی قبلی با بحرین و اصلاح اشتباهات برابر هند بهره خواهیم برد. می‌بایست با کم‌کردن ضریب اشتباهات، فشار روی حریفان و خلق فرصت در زمین حریف به اهداف‌مان برسیم. من از بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات به خاطر روحیه مبارزه قدردانی می‌کنم اما باید بازی به بازی پیشرفت خود را نشان دهیم. تلاش ما این است تا اشتباهات بازی با بحرین در بازی فردا برابر هند تکرار نشود. امارات در این بازی بهتر ظاهر می‌شود و پیشرفت خود را به نمایش می‌گذارد.

حال باید دید فشاری که پس از مساوی با بحرین روی اماراتی‌ها است باعث شارژ آن‌ها می‌شود یا به برگ برنده رقیب هندی برای پیروزی دوم بدل می‌گردد؟

کد خبرنگار: ۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید