فردا قرار است شاگردان یحیی گل محمدی دو جلسه تمرین سنگین را در استادیوم شهید کاظمی پشت سر بگذارند.

به گزارش سلام نو، اولین حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان با انجام دیدار تدارکاتی این تیم مقابل بادران و برتری دو گله آنها همراه بود. با نظر کادرفنی اما تمرین امروز سرخپوشان تعطیل شده و آنها طبق برنامه فردا با حضور در استادیوم شهید کاظمی دو جلسه تمرین سنگین را پشت سر خواهند گذاشت تا برای نیم فصل دوم آماده شوند و امیدوار به تداوم صدرنشینی خود باشند.

با این حال بازیکنان پرسپولیس امیدوارند وعده مدیرعامل پرسپولیس نیز برای پرداخت باقیمانده مطالبات بازیکنان تا پیش از شروع نیم فصل دوم که تنها 10 روز دیگر به آن باقی مانده نیز به سرانجام برسد. انصاریفرد چندی پیش موفق شده بود 5 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و هنوز 20 درصد طبق وعده از پیش اعلام شده باقی مانده است. بازیکنان پرسپولیس با توجه وعده انصاریفرد که پیش از قطع همکاری با سرمربی آرژانتینی مدعی شده بود کالدرون در صورت بازگشت به ایران، قسط بعدی مطالبات خود (350هزار دلار) را دریافت خواهد کرد، اکنون با قطع همکاری صورت گرفته، این مبلغ به عنوان باقیمانده مطالبات بازیکنان، به آنها پرداخت شود و باید دید مدیرعامل سرخپوشان چنین وعده‌ای را به سرانجام خواهد رساند یا خیر.

در مدیریت قبلی و بعد از اینکه ایرج عرب علیرغم وعده‌هایش برای پرداخت مطالبات برانکو در صورت بازگشت به ایران، نتوانست با او به توافق دست یابد، در نهایت مبلغ مهیا شده در اختیار بازیکنان برای تمدید قرارداد و همچنین عقد قرارداد نقل و انتقالاتی قرار گرفته بود و باید دید انصاریفرد نیز چنین سیاستی را در صورتی که طبق وعده‌اش پول کالدرون را فراهم کرده بود در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد یا خیر.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید