تیم ملی امید در نخستین دیدار خود از ساعت 13:45 در تایلند به مصاف ازبکستانی می­رود که لقب مدافع عنوان قهرمانی را با خود یدک می­‌کشد.

سلام نو- سرویس ورزشی: تلاش برای شکستن طلسم المپیک از امروز آغاز می­شود و شاگردان حمید استیلی در تیم ملی امید در نخستین دیدار خود از ساعت 13:45 در تایلند به مصاف ازبکستان خواهد رفت. تیم استیلی روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است تا به این مرحله رسیده است و حالا باید دید این تیم می­تواند کاری که ستاره­‌های نسل قبل نتوانستند انجام بدهند را انجام بدهد یا خیر.

تیم ملی امید به سختی به این مرحله رسید و توانست با تساوی برابر عراق و پیروزی برابر تیم­های ترکمنستان و یمن به عنوان تیم دوم و با خوش­شانسی به این مرحله صعود کند. این تیم با هدایت کرانچار به این مرحله صعود کرد و جواز حضور در جمع 16 تیم برتر آسیا را کسب کرد. این اتفاق و صعود پردردسر تیم ملی امید، باعث کنار گذاشتن کرانچار و فرصت دادن به مربی جوانی همچون فرهاد مجیدی بود.

نیمکت تیم ملی امید خیلی هم برای سرمربی فعلی استقلال سفت و محکم نبود و بعد از درگیری با اکبر محمدی و حمید استیلی، اسطوره آبی­ها هم با کسب نتایج ضعیف در بازی­های دوستانه از تیم امید ایران برای المپیک کنار گذاشته شد. بعد از آن نوبت استیلی بود که در فاصله 3 ماه تا مسابقات، تیم را جمع و جور کند و تغییری را به وجود بیاورد، تغییراتی که در بازی­های دوستانه مثبت بود و شاگردان استیلی توانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

ازبکستان یکی از آماده­‌ترین حریف‌­های ایران در مسیر المپیکی شدن است.البته این تیم نتوانسته دربازی­‌های دوستانه عملکرد خوبی داشته باشد و بعد از صعود به دور دوم انتخابی المپیک، برابر تیم ملی امید عراق، ایران و تیم امید قطر بع برتری رسیده  و برابر عربستان، امارات و اردن متوقف شود. ستاره این تیم حسین الدین علیکولوف است که سابقه گلزنی برابر ایران را دارد.

سرمربی این تیم دیوبینکو رولوویچ است و نکته جالب درباره بازیکنان این تیم این است که ازبک­ها لژیونری را در ترکیب خود ندارند و تمام بازیکنان زیر 23 سال ان تیم در لیگ کشورشان بازی می­کنند. تیم ملی امید ازبکستان قهرمان دوره قبلی بازی­های آسیایی زیر 23 سال است و تیم امید اگر می­خواهد قدم اول را محکم بردارد، باید این تیم را شکست دهد.

در دیگر  دیدار این گروه، 2 تیم چین و کره­‌جنوبی از ساعت 16:45 به مصاف هم می­روند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید