هند با صدور هشداری از شرکت‌های هواپیمایی این کشور درخواست کرد تا از پرواز در آسمان‌های ایران، خلیج فارس و خلیج عمان خودداری کنند.

به گزارش سلام نو، اداره کل هواپیمایی کشوری هند روز چهارشنبه با صدور هشدار از شرکت های هواپیمایی این کشور درخواست کرد تا از آسمان های ایران، خلیج فارس و خلیج عمان خودداری کنند.

نشریه " تایمز او ایندیا" روز چهارشنبه گزارش داد: یک مقام ارشد در اداره کل هواپیمایی کشوری هند گفت: هم اکنون با روسای شرکت های هواپیمایی دیدار کردیم و از آنها خواستیم تا هوشیار باشند و تمام اقدامات لازم از جمله خودداری از عبور از آسمان این مناطق را انجام دهند.

پیش از هند، اداره هوانوردی فدرال آمریکا بامداد چهارشنبه پرواز خطوط هوایی این کشور در حریم هوایی ایران، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان را ممنوع اعلام کرد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت و هشت نفر از همراهان آنان پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

عملیات موشکی صبح امروز که مستقیما "نیروی مهاجم" را در سرزمینی که یکی از فرماندهان عالی ایران را به شهادت رسانده، مورد هدف قرار داده است، "اقدامی مقابله جویانه" و در "پاسخ به عملیات جنایتکارانه ارتش امریکا "بوده است.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید