اگر پول نداشتند، چرا قرارداد بستند؟ مگر هوادار بازیچه دست است که این گونه آن­ها را در خلا نگه می­دارند و یکی دو روز قبل از آغاز تمرین می­گویند مربی ندارید. کجای دنیا به این گونه است؟ بلای استراماچونی را سر کالدرون هم آوردند و فراریش دادند.

سلام نو - سرویس ورزشی: بالاخره و پس از کش و قوس­‌های فراوان گابریل کالدرون از پرسپولیس جدا شد و سرمربی آرژانتینی پرسپولیس پس از توافق با محمدحسن انصاری­فرد، راهی کشورش شد.

مرتضی فنونی­‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در گفت­‌و­گو با سلام نو، در این خصوص اظهار کرد: این تصمیم اصلا به نفع پرسپولیس نبود. نباید تیم را الکی به حاشیه می‌­بردند. پرسپولیس صدرنشین جدول بود و این کار می‌­تواند تمرکز بازیکنان را از بین ببرد. اگر پول نداشتند، چرا قرارداد بستند؟ مگر هوادار بازیچه دست است که این گونه آن­ها را در خلا نگه می­‌دارند و یکی دو روز قبل از آغاز تمرین می­‌گویند مربی ندارید. کجای دنیا به این گونه است؟ بلای استراماچونی را سر کالدرون هم آوردند و فراری­اش دادند.

وی افزود: حالا فکر می­کنم مدیران پرسپولیس دنبال گزینه ایرانی باشند اما نباید به سراغ کسانی بروند که هوادار دوست ندارد آن­ها را روی نیمکت ببیند. البته این را بگویم که پرسپولیس پیشکسوت­‌های زیادی دارد و در جمع آن­ها مربیان خوبی حضور دارند اما کسی باید این مسئولیت را بپذیرد که بتواند این تیم صدرنشین را قهرمان کند مگر نه از چشم هوادار خواهد افتاد.

فنونی­‌زاده درباره گزینه­‌های مطرح شده همچون یحیی گل­محمدی و علی دایی عنوان کرد: هر 2 مربی گزینه‌­های خوبی برای هدایت پرسپولیس هستند. یحیی در دوره قبلی هم تیم خوبی ساخت و با بدشانسی نتوانست قهرمان جام حذفی شود. او شهرخودرو را آسیایی کرده و حتی تیم ملی هم به دنبال او است. تیم­‌های گل­محمدی همیشه کیفیت بالایی داشتند و فوتبال زیبایی را ارائه می­‌دادند. من مطمئن هستم تیم یحیی زیباتر از پرسولیس کالدرون بازی خواهد کرد اما باشگاه کار سختی برای جذب او دارد، زیرا فکر نمی­کنم مدیران شهرخودرو به راحتی او را از دست بدهند. به هر حال تیم آن­ها هم بعد از مدت­ها آسیایی شده و به یک مربی صاحب سبک نیاز دارند. به نظر من اگر او به پرسپولیس بیاید هم به نفع او است و هم به نفع باشگاه.

او ادامه داد: علی دایی هم به اندازه یحیی خوب است. او نیم‌­فصلی است که تیم ندارد و انگیزه بالایی برای حضور دوباره در پرسپولیس دارد. هواداران فقط از او قهرمانی می خواهند زیرا دایی سابقه 2 قهرمانی در جام حذفی را دارد و این پرسپولیس نیز، همه شرایط برای قهرمان را دارد. باشگاه به مربی نیاز دارد که بازیکنان از او حرف­‌شنوی داشته باشند و دایی چنین ویژگی را دارد. بی‌­تیم بودن او و رابطه خوبش با مدیرعامل فعلی، کار مذاکره را راحت‌­تر می­‌کند.

مدافع پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس به یک بازی‌ساز و یک مهاجم نیاز دارد. رقابت خوبی در خط دفاع و دروازه وجود دارد و یک دفاع راست هم می­تواند به لیست تیم اضافه شوند. مشکل اصلی تیم، وجود مهاجم جایگزین برای علیپور است تا هم انگیزه او را زیاد کند و هم روند گلزنی پرسپولیس را بهتر کند. علیپور تنها است و مانند سال­های قبل، زوج خوبی مثل منشا یا طارمی ندارد. امیدوارم با جذب این بازیکنان، پرسپولیس قدرتمندتری را شاهد باشیم که مقابل حریفان مستقیم هم کم نیاورد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید