اعضای شورای شهر تهران، از احداث یادمان شهید سردار سلیمانی در پایتخت از طریق فراخوان بین‌المللی خبر دادند.

اعضای شورای شهر تهران دو فوریت الزام شهرداری تهران در طراحی و احداث یادمان شهید سردار سلیمانی را تصویب کردند.

به گزارش سلام نو، صبح امروز دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران در طراحی و احداث یادمان شهید سردار سلیمانی از طریق انتشار فراخوان بین‌المللی، روی میز بررسی اعضا قرار گرفت و علی اعطا با بیان اینکه این موضوع نباید مشمول گذشت زمان شود، گفت: انتشار فراخوان بین‌المللی جنبه پیام رسانی جهانی دارد و در این مقطع اگر فراخوان دهیم نتایج موثری را به همراه خواهد داشت و پیشنهاد می‌شود اعضای شورا به دو فوریت این طرح رای دهند.

به گزارش ایسنا، محمود میرلوحی با بیان اینکه نباید در طراحی این یادمان عجله کنیم، گفت: برای نامگذاری خیابانی به نام شهید سردار سلیمانی عجله داشتیم و خوشبختانه این مهم نیز محقق شد، ولی برای اینکه بخواهیم زحمات سردار شهید ماندگار شود، باید طرحی جامع داشته باشیم و نباید عجله کنیم.

در ادامه زهرا نژادبهرام نیز با بیان اینکه جایگاه و اهمیت شهید سردار سلیمانی مشخص است، گفت: طرح این یادمان ابزاری هنری، فرهنگی و اجتماعی است تا به همه نشان دهیم که باید با تروریسم جهانی مقابله کنیم و به نظر می‌رسد که باید از ظرفیت مدیریت شهری در دیپلماسی شهری استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای شهر تهران با ۱۷ رای موافق، دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه طراحی و احداث یادمان شهید سردار سلیمانی از طریق فراخوان بین‌المللی رای دادند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید