فرمانداری اهواز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدارس نوبت عصر اهواز تعطیل هستند.

به علت جمعیت بالای شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی در اهواز، فرمانداری اهواز مدارس نوبت عصر را نیز تعطیل کرد.

به گزارش سلام نو، فرمانداری اهواز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل حضور پرتعداد مردم اهواز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی مدارس نوبت عصر این شهرستان در کلیه مقاطع تعطیل است.

این در حالی است که امروز ادارات و مدارس نوبت صبح همه شهرهای استان خوستان تعطیل بود.

مردم خوزستان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در همه صحنه‌های دفاع از کشور و انقلاب، حضوری باشکوه داشته‌اند ولی امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، حجم مشارکت کننده ها آنقدر بالا بود که به گواه همه مردم شرکت کننده، این مراسم بزرگترین تجمع مردم تاریخ خوزستان است و این استان نظیر آن را تاکنون ندیده است.

مسیر چند کیلومتری میدان مولوی تا مصلای اهواز و همه خیابان‌های فرعی این مسیر مملو از جمعیت متراکم است به گونه‌ای که اغلب مردم توان رساندن خود به مصلای اهواز را ندارند.

شدت تراکم جمعیت به گونه‌ای بود که مراسم با دو ساعت تأخیر و در ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و مسئولان برگزار کننده مراسم محبور شدند خودروی حامل پیکر مطهر شهدا را نه از ابتدای مراسم که در مسیر نزدیک به مصلا وارد جمعیت کنند ولی بازهم خودروی حامل پیکر شهدای مقاومت و سردار شهید قاسم سلیمانی امکان حرکت را ندارند و بارها در میان جمعیت عاشقان متوقف شد.

/مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید