رئال مادرید یک چیزی کم دارد، این را هم خوب می‌دانند.  سال گذشته میلادی آن‌ها تنها موفق به زدن 100 شدند در حالی که با حضور رونالدو این آمار به طور سالانه به بیش از 130 گل می‌رسید.

به گزارش سلام نو، بیش از یک سال از جدایی کریستیانو رونالدو گذشته و کهکشانی ها به وضوح تاثیر غیبت او را حس می کنند. رئال مادرید که معمولا سالی بیش از 130 گل به ثمر می رساند، در سال گذشته میلادی بدون رونالدو تنها موفق به زدن 100 گل شد و بسیاری معتقدند که رئال دیگر به ترسناکی گذشته نیست. پیش از این می گفتند که رئال قبل از هر بازی 1-0 از حریفانش پیش است اما حالا اوضاع متفاوت شده است.

آلوارو بنیتو بازیکن سابق رئال و محصول آکادمی همین باشگاه که چند سالی هدایت تیم نوجوانان رئال را برعهده داشت ولی به دلیل انتقاد از سبک بازی رئال از پست خود برکنار شد، در مورد وضعیت فعلی کهکشانی ها به کادنا سر گفت :« قبلا این حس را داشتم که رئال در بدترین شرایط اگر برای مثال به تیمی مثل لیورپول برخورد کند، شانس خوبی برای پیروزی دارد و قبل از بازی هواداران می گفتند که پیروز بازی می شویم اما حالا دیگر اینطور نیست.

رئال قبلا نیاز نداشت حتما در بهترین روزش باشد تا بتواند بر یک تیم بزرگ پیروز شود ولی الان این حس وجود دارد که تیم باید از هر نظر در بهترین شرایط باشد تا بتواند از چالش های بزرگ سربلند خارج شود. قبلا می گفتیم رئال چطور توانست این بازی را پیروز شود؟ ولی الان این سوال مطرح می شود که رئال چطور نتوانست این بازی را پیروز شود؟

رئال آن قدرت جادویی خود را از دست داده و به خصوص در خط حمله نیاز به نیروی باکیفیت تری دارد. یک مهاجم که بتواند مثل رونالدو کار را در بیاورد. تیم فعلی از این فاکتور بی بهره است.»

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید