سرمربی برایتون گفت: من واقعا برای جهانبخش خوشحالم؛ هرگز پیش بینی نکرده بودم چنین توانایی هایی دارد و به نظر من گل فوق العاده ای به ثمر رساند.

به گزارش سلام نو، بعد از سپری کردن چند ماه دشوار و بیرون ماندن از ترکیب، یک هفته اخیر به رویایی ترین شکل ممکن برای علیرضا جهانبخش سپری شده و او دو بار در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است. ستاره ایرانی برایتون امروز دقایقی بعد از ورود به میدان موفق شد با یک قیچی برگردان فوق العاده دروازه کپا آریزابالاگا و چلسی را باز کند و گراهام پاتر نیز به توصیف این گل تماشایی پرداخته است.

گراهام پاتر گفت: "آیا این بهترین گل این دهه بود؟ تا امروز بله، گل فوق العاده ای بود و من واقعا برای جهانبخش خوشحالم. من هرگز پیش بینی نکرده بودم او چنین توانایی هایی دارد و به نظر من جهانبخش گل فوق العاده ای به ثمر رساند.

بازیکنان براتون نمایش شگفت انگیزی ارائه دادند و این یک عملکرد فوق العاده و باورنکردنی بود، زیرا ما با یک تیم بزرگ که بازیکنان فوق العاده ای در اختیار داشته و می توان شما را مجازات کند مقابله کردیم. شجاعت بازیکنان برایتون ستودنی بود. ما در نیمه دوم مجبور شدیم دوباره تیم را سازماندهی کنیم، زیرا در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم، اما در نیمه دوم سنگربان چلسی مجبور شد عکس العمل های بیشتری نسبت به دروازه بان ما نشان دهد.

مصدومیت برن؟ فکر می کنم استخوان ترقوه وی شکسته و او احتمالا بین شش الی هشت هفته قادر به همراهی برایتون نخواهد بود. این یک برخورد سنگین در فوتبال بود و رخ دادن چنین اتفاقاتی طبیعی است./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید