سردار آزمون لژیونر کشورمان که در باشگاه زنیت توپ می‌زند با درخشش در این تیم جزو 11 مرد منتخب سال درتیم سال 2019 فوتبال باشگاهی روسیه قرار گرفت.

به گزارش سلام نو، سردار آزمون با درخشش فوق العاده در ترکیب زنیت سن پطرزبورگ به عنوان یکی از دو نماینده این باشگاه روسی در تیم منتخب سال 2019 لیگ برتر روسیه قرار گرفت. ستاره تیم ملی ایران که بعد از انتقال 12 میلیون یورویی زمستان گذشته از روبین کازان به ستاره‌ای ثابت در ترکیب اصلی زنیت تبدیل شد، در کنار ایوانوف صربستانی دو نماینده زنیت در تیم منتخب سال 2019 هستند.

سردار در حالی به این افتخار بزرگ رسید که در تیم منتخب سال روسیه ستاره های سرشناس زیادی حضور دارند از جمله ژآئو ماریو پرتغالی از تیم لوکوموتیو و کرژیاکوف لهستانی که در ترکیب زسکا مسکو نمایش در خور توجهی داشت و هر دو نیز جزو ستاره های گران قیمت این فصل فوتبال روسیه قلمداد می شوند.

سردار آزمون که دیروز از سوی سایت معتبر فاکس اسپورت آسیا هم در بین 24 کاندیدای اصلی کسب عنوان برترین بازیکن سال آسیا 2019 از دید روزنامه نگاران قاره کهن قرار گرفت، با درخشش در زنیت چه در روسیه چه در لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر با جهش ارزشی از 12 به 18 میلیون یورو روبرو شده است.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید