یکی از مکان های گردشگری جذاب و صد البته زیبا برای ایرانیان سفر به ارمنستان می باشد. ارمنستان کشوری تاریخی و زیباست که برای کسانی که علاقه به گردشگری و ماجراجویی دارند جاذبه های بسیاری دارد.

وسایل لازم برای سفر به ارمنستان

برای ماجراجویی به ارمنستان باید وسایلی به همراه خود داشته باشید زیرا مسیر ماجراجویی ارمنستان سرسبز و گاهی سنگلاخی می‌شود. ابتدا یک زانو بند  برای خود تهیه کنید زیرا اگر در این مسیر شما زمین بخورید اولین جایی از بدن که آسیب می بیند زانوی شما می باشد و قرار است در این سفر به شما بسیار خوش بگذرد . پس بهتر است قبل از هر چیزی مراقب بدن خود باشید. کوله مجهز به همراه خود داشته باشید و درون آن ضدافتاب ، عینک ، قمقمه دوجداره ، شکلات ، داروهای مورد نیاز و زیراندازی سبک و پاور بانک و همچنین وسایل ضروری به همراه داشته باشید.

لباس های خود را مناسب با آب و هوای زمان سفر خود انتخاب نمایید و کفشی مقاوم و منعطف بپوشید در این مسیر حتماً به کوهستان می روید پس یک کاپشن یا ژاکت پاییزه به همراه خود داشته باشید تا سرما نخورید.

بالن سواری در ارمنستان

برای داشتن یک سفر ماجراجویانه در ارمنستان به شما پیشنهاد می کنیم بالن‌سواری را از دست ندهید.در اکثر نقاط ارمنستان بالن سواری امکان پذیر می باشد و شما می توانید طبیعت زیبای ارمنستان و ایروان را از بالا نگاه کنید. اگر یک بالن اجاره کنید به طور متوسط ۴۵ دقیقه تا ارتفاع ۱۰۰۰ متری بالا می روید.

پیشنهاد می شود که به هر کشوری که سفر کردید برای دیدن آن شهر و کشور حتماً بالن سوار بشوید تا بتوانید جاذبه‌های آن را با دید بازتری ببینید .

بهترین زمان بالن سواری در ارمنستان قبل از غروب آفتاب می باشد زیرا یکی از بهترین جلوه‌های طبیعی را می توانید نظاره گر باشید .

کمپ زدن در ارمنستان

بعد از یک بالن سواری مهیج پیشنهاد می شود که در طبیعت ارمنستان کمپ بزنید ارمنستان دارای منطقه‌ای کوهستانی می‌باشد و دامنه های پر پیچ و تاب در دل کوهستان دارد پس بهتر است برای هر چند ساعت هم که شده است در آنجا کمپ بزنید. اگر برای بار اول به این کشور سفر کرده اید حتما با یک شخصی که به مسیر وارد می‌باشد بروید.

بهترین مکان ها برای چادر زدن در ارمنستان قله آراگاتس ، جنگل آمبرد ، دریاچه کاری و پارک ملی دلیجان می باشد .

زیپ لاین ارمنستان

از جمله فعالیت‌هایی که آدرنالین خون شما را بالا می برد و در ارمنستان وجود دارد زیپ لاین است که در یل اکستریم پارک است زیپ لاین ارمنستان در روستای بسیار زیبای ینو کاوان است چتربازی در ارمنستان

در محیط کوهستانی ارمنستان شما می توانید چتر بازی کنید و انرژی وجودتان را خالی کنید صعود به قله کوهستانی ارمنستان

از جمله ماجراجویی هایی که از قدیم الایام افراد در این کشور انجام می‌داد هم صعود به قله کوهستانی بوده است که تجربه ای بسیار زیبا و منحصر به فرد است می توانید در قله پرواز پرندگان بیشمار و زیبا را نظاره گر باشید .

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید