محمد جواد مرادیان مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس، از مصدومیت 3 نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در شیراز خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی فارس گفت: انفجار کپسول گاز پیک نیک در بلوار نیستان شیراز 3 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش سلام نو، محمد جواد مرادیان مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر انفجار کپسول گاز پیک‌ نیک به مرکز ارتباطات اورژانس، یک دستگاه آمبولانس‌ به محل حادثه در بلوار نیستان شیراز اعزام شد.

او افزود: در این حادثه سه نفر دچار سوختگی و مصدومیت شدند که همه مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان سوختگی امیرالمومنین منتقل شدند.

مرادیان ادامه داد : این حادثه ساعت ۲۱:۱۲ دقیقه اتفاق افتاد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس با اشاره به یکی از نمونه‌های رعایت نشدن نکات ایمنی درمنازل، تصریح کرد: پیک نیک وسیله‌ ای برای استفاده در هنگام سفر و تفریح آن هم در فضای باز است.

او گفت: بار‌ها مشاهده شده خانواده‌ها به علت اتمام کپسول گاز منازل خود این وسیله را در فضای بسته آن هم با شعله‌ های بزرگ‌ تر از اندازه استاندارد استفاده می‌ کنند که این بسیار خطرناک است.

مرادیان یادآورشد: شعله‌ ها بزرگتر از استاندارد موجب رسیدن گرما و حرارت به بدنه پیک نیک و در نهایت انفجار می‌ شود./رکنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید