مرتضی تبریزی بازیکن 29 ساله باشگاه استقلال تهران متولد ۱۶ دی ۱۳۶۹ در همدان است، وی که بهترین گلزن استقلال در فصل ۹۷-۹۸ لیگ برتر بود، حال با فرصت سوزی های متعددی که در بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی انجام داد، صدای اعتراض هواداران را درآورد.

به گزارش سلام نو، مرتضی تبریزی که هنوز نتوانسته جایگاه ثابت خود را در استقلال پیدا کند و بیشتر به‌ عنوان بازیکن تعویضی استفاده می‌شود، امروز بهترین موقعیت را داشت تا با نجات تیمش از شکست خانگی، تبدیل به مهاجم محبوب تماشاگران شود ولی عکس این اتفاق برای او رخ داد.

تبریزی در دقیقه ۸۳ به‌عنوان آخرین تعویضی استقلال وارد زمین بازی با ماشین‌سازی شد تا قدرت خط حمله تیمش را افزایش دهد و به زدن گل تساوی کمک کند ولی با وجود اینکه صاحب فرصت گلزنی شد، نتوانست استقلال را به گل برساند.

این مهجم در ثانیه‌های پایانی مسابقه توپ برگشتی از ضربه سر شیخ دیاباته و دفع حامد لک را می‌توانست وارد دروازه خالی ماشین‌سازی کند ولی ضربه سر بی‌دقت او از محوطه ۶ قدم به بیرون رفت تا آبی‌ها بعد از ۱۲ مسابقه دوباره شکست را تجربه کنند.

موقعیتی که تبریزی هدر داد، موجب شد تا تماشاگران استقلال به شدت علیه او شعار سر دهند و ناراحتی‌های خود را سر این بازیکن خالی کنند تا تبریزی برای نخستین بار شعار «حیا کن، رها کن» را از هواداران استقلال بشنود. / ورزش 3

کد خبرنگار: ۲۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید