امیر سرتیپ نصیرزاده از سرگرد مهدی حسین پور، قهرمان سنگین وزن و عضو تیم ملی سبک کیوکوشین کاراته ایران تقدیر کرد.

به گزارش سلام نو، امیر سرتیپ نصیرزاده از قهرمان سنگین وزن و فنی‌ترین ورزشکار مسابقات اتحادیه جهانی کیوکوشین کاراته جهان تقدیر کرد و گفت: ورزشکاران خوش اخلاق و دارای روحیه سلحشوری، الگوی خوبی برای جوانان هستند.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش از سرگرد مهدی حسین پور، عضو تیم ملی سبک کیوکوشین کاراته ایران تقدیر کرد.

حسین‌پور از پرسنل نیروی هوایی ارتش است که توانست به همراه تیم ملی ایران در مسابقات اتحادیه جهانی کیوکوشین مدال طلا و عنوان فنی‌ترین ورزشکار مسابقات را کسب کند.

سرتیپ نصیرزاده با اشاره به دستاورد مهم این ورزشکار برای ایران به عنوان عضوی از خانواده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز در محضر سرباز ولایمتدار و خلبانان ایثارگری هستیم که ضمن تخصص در زمینه کاری و خدمت ارزنده برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، در زمینه ورزشی نیز بسیار موفق بوده و در سال‌های متمادی موفق به افتخارآفرینی شده است.

وی ادامه داد: این ورزشکار و نظامی شایسته اخیرا در مسابقات اتحادیه جهانی سبک کیوکوشین کاراته نیز ضمن قهرمانی، عنوان فنی‌ترین ورزشکار را در میام نمایندگان ۵۲ کشور به دست آورده است که باعث افتخار همه کارکنان نیروی هوایی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش حسین‌پور را دارای روحیه سلحشوری و اخلاق خوب دانست و یادآور شد: حسین‌پور می‌تواند الگوی خوب، مناسب و شاخصی برای جوانان و کسانی که در این راه گام بر می دارند، باشد. از او تشکر می‌کنم و برای این سرباز ولایت‌مدار آرزوی موفقیت دارم.

همچنین مهدی حسین پور نیز با اشاره به سطح بالای این مسابقات گفت: حریفان قدرتمندی از ۵۲ کشور در مسابقات حضور داشتند که به لطف خدا بعد از برتری مقابل نمایندگان اوکراین، قزاقستان، لیتوانی و عراق راهی فینال شدم و در رقابت پایانی روسیه را شکست دادم.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید