در اینجا نگاهی به چند مورد از بهترین هتل های دنیا می اندازیم. این هتل های ویژگی های بی نظیری دارند که باعث شهرت جهانی آنها شده است از جمله: رفتار دوستانه کارکنان، جو آرام، قیمت های رقابتی، تختخواب های راحت، امکانات تمیز و ویژگی های منحصربه فردی که این مکان ها را برایتان به یادماندنی می کند. این هتل ها از یاد نمی روند و شما شاید به خاطر اقامت دو باره راهتان را به سوی آنها کج کنید.

Tallinn Backpackers (تالین، استونی)

تالین، هتل های خوب زیادی دارد. اما اقامت در این هتل لذت بخش است. این هتل جز اجتماعی ترین هتل ها است. تختخوابها در اینجا نرم است، و احتمالاً بهترین خواب شبانه را خواهید داشت. مکان آرام است، زیرا شب همه بیرون هستند و آنها نیمه شب منطقه را تعطیل می کنند تا مردم بتوانند بخوابند.

Green Tortoise (سیاتل، واشنگتن)

این ها هتل هایی در سان فرانسیسکو و سیاتل هستند. آنها صبحانه عالی ارائه می دهند، فعالیت ها و رویدادهای زیادی برای افرادی که آنجا اقامت دارندوجود دارد. رفتار کارکنان دوستانه و تختخواب های راحتی دارد. آنها واقعاً ساختمان های محکمی هستند که بهترین ایده هتل را با یکدیگر ترکیب می کنند.

Naked Tiger (نیکاراگوئه)

Naked Tiger  یا به فارسی ببر برهنه در شهر ساحلی زیبای سان خوان دل سور واقع شده است، این هتل یک ملک باورنکردنی است که کمی دور از شهر واقع شده اما در بالای تپه ای با چشم اندازی زیبا از کل منطقه قرار گرفته است. در اینجا مهمانی های زیادی را می بینید، زیرا کارکنان می خواهند همه مهمانان اوقات خوبی داشته باشند! این جا جایی برای خواب نیست، مخصوصاً روزهای یکشنبه که میزبان یک استخر در سطح شهر هستند.

Gallery Hostel یا گالری خوابگاه (پورتو)

این خوابگاه "لوکس" در پورتو، پرتغال ارزان ترین هتل در پورتو نیست، اما این هتل  یا گالری هنر دارای غذای خانگی پرتغالی، حیاط خلوت، نوشیدنی های رایگان بعد از شام، یک اتاق بازی و کارکنانی با رفتار دوستانه و متعهدی است که همه را با هم آشنا می کنند. تابلوهای نقاشی روی دیوارها را هنرمندان محلی کشیده اند و به فروش نیز می رسانند. آنها شام های شبانه را به بهترین صورت سازماندهی می کنند.

City Backpackers یا کوله پشتی های شهر (استکهلم)

من سالها پیش در اینجا اقامت داشتم. این مکان به همان اندازه که به خاطر دارم شگفت انگیز بود. آنها هنوز هم یک کافه بسیار خوب و یک فضای غذاخوری در فضای باز دارند. تختخواب و بالش های آنها هنوز هم بسیار دنج و راحت است، به علاوه آنها دارای یک آشپزخانه بزرگ، اتاق مشترک، سونا رایگان و امکانات رختشویی نیز هستند. این هتل یکی از میزبان های برتر اروپا است.

Khaosan Hostel (توکیو)

این هتل زنجیره ای بسیار جذاب در توکیو از تختخوابهای راحت و بالش های نرم، پرسنلی گرم و آگاه برخوردار است. امکانات مانند مناطق دیگر ژاپن، بی نظیر است، چای و قهوه رایگان است، و فضاهای دوست داشتنی در فضای باز و مناطق مشترک فقط برای تفریح موجود است.

Milhouse (بوینس آیرس)

این هتل خیره کننده که در شهر بوینس آیرس واقع شده است، دارای امکاناتی بی نظیر از جمله قهوه و چای رایگان، صبحانه ای عالی، آشپزخانه، کمدهای رایگان، استخر و بازی های تخته ای است. البته فقط این نیست. در این هتل شام را روی پشت بام سرو می کنند و شب مهمانی پر جنب جوشی برگزار می شود. کارکنان این هتل بسیار آگاه هستند و با کمک آنها می توانید فعالیت های درون شهری را ترتیب دهید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید