توضیحات جدیدی از سوی سیروس مقدم کارگردان سریال «پایتخت6» درباره اتفاقات فصل جدید این سریال ارائه شده است.

به گزارش سلام نو، سیروس مقدم در گفتگو با آرش ظلی پور مجری برنامه رادیویی «صحنه» درباره سریال «خواب زده» گفت: این سریال به ژانر وحشت ارتباطی ندارد و بیشتر به رابطه انسان، خدا و شیطان می پردازد و در مقایسه با باقی کارهایم در فضایی نزدیک به سریال «اغما» است.

وی ادامه داد: ما در این سریال سعی کردیم بازیگرانی را انتخاب کنیم که با نقش هم خوانی داشته و مناسب آن کاراکتر باشند و صرفا به ویترین و فروش نگاه نکردیم و این برای من مهم تر بود، ضمن اینکه دلم می خواست هیچ پیش داوری برای شخصیت ها وجود نداشته باشد و مخاطب با قصه آدم ها را بشناسد.

مقدم درباره اینکه چرا در این سریال مجدد با محسن تنابنده کار نکرده است، توضیح داد: محسن تنابنده درگیر چند پروژه بود، قرارداد ۲ فیلم سینمایی داشت و از طرف دیگر مسئولیت «پایتخت» هم روی دوشش بود و به شدت مشغول بود اما از همفکری او استفاده کردیم.

این کارگردان درباره ویژگی فصل جدید و بازگشت مهران احمدی گفت: شگفتی جدید بازگشت بهبود به قصه است که ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقا از شاخ آفریقا پیدا می شود و به قصه برمی‌گردد.

وی درباره نقش بهرام افشاری در فصل جدید گفت: بهرام افشاری در فصل جدید پررنگ تر می‌شود و در واقع یکی از نقش های کلیدی سریال را برعهده دارد که محسن تنابنده به خاطر فیزیک و قد و قامتش یک کار جدید برای او خلق کرده که با کلاه پیترچکی در تست گریم دیدید و به بهانه این موقعیت، مخاطب وارد فضاهای جدیدی در قصه و روایت می شود که کار را بسیار دیدنی می کند.

برنامه «صحنه» به تهیه کنندگی محمد بخشایش، اجرای آرش ظلی پور و سردبیری دنیا خمامی یک هفته در میان ساعت ۲۱ از رادیو تهران به صورت زنده پخش می شود و امشب میزبان سالار عقیلی و افشین هاشمی است.

/مهر

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید