سرهنگ "احسان مومنی" رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت، از تصادف یک کامیون با تریلی در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: یکی از رانندگان در دم جان باخت.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از تصادف 2 دستگاه کامیون و تریلر خبر داد و گفت: متاسفانه این تصادف مرگ یک راننده را در پی داشت و راننده تریلر در محل تصادف فوت کرد.

به گزارش سلام نو، سرهنگ "احسان مومنی" گفت: صبح روز پنجشنبه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان قبل از فتح مقابل باغ پرندگان یک دستگاه تریلر حمل زباله که در این مسیر در حال حرکت بود، با قسمت عقب یک دستگاه کامیون ولوو برخورد می کند.

وی بیان داشت: بلافاصله پس از اعلام این حادثه تیمی از کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف، به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه علت تصادف عدم توجه به جلو و سرعت زیاد راننده خودروی تریلر بود، ادامه داد: متاسفانه در اثر شدت ضربه راننده تریلر در محل حادثه فوت می کند.

سرهنگ موُمنی توصیه نمود: رانندگان به هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و انجام عملی که باعث حواس پرتی می شود مانند: استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن،... خودداری کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

سرهنگ موُمنی در انتها اظهار داشت: رانندگان خدماتی که در ساعات شب مشغول خدمت هستند قبل از شروع خدمت استراحت کافی داشته باشند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم./رکنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید