رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد با توجه به پیگیری‌های انجام شده اینترنت تا پایان هفته در این استان وصل خواهد شد.

به گزارش سلام نو، محمد نعیم امینی‌فرد اظهار کرد: استان ما در جریان اعتراضات ناشی از افزایش قیمت بنزین جزو آرام‌ترین استان‌ها بود، ما اعتراضات محدود و آرامی داشتیم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. لذا توقع داشتیم به فوریت و در اولین فرصت اتصال اینترنت برقرار شود.

وی افزود: وزیر کشور به عنوان رئیس شاک دستور اتصال اینترنت را دادند ولی ملاحظات امنیتی در استان وجود داشت و مسائل امنیتی به وجود آمد که غیر مرتبط با اعتراضات آبان‌ماه بود، لذا به درخواست شورای تامین استان اتصال اینترنت به تاخیر افتاد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس ادامه داد: همزمان با قطعی اینترنت در کل کشور اینترنت در استان سیستان و بلوچستان هم قطع شد، البته اینترنت خانگی برای یک مدت دو - سه روز وصل شد اما اینترنت موبایل وصل نشد و در حال حاضر اینترنت موبایل به طور کلی و اینترنت ADSL در مرکز و جنوب استان قطع است.

امینی‌فرد با اشاره به مراجعات مردمی فراوان به نمایندگان برای پیگیری این موضوع گفت: نمایندگان استان و من به عنوان رئیس مجمع نمایندگان در این باره پیگیری‌هایی داشتیم و نهایتا مسوولان استانی قول دادند تا آخر هفته اینترنت وصل شود.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید