۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 3523071

تیم فوتبال هند امروز در یک بازی شگفت انگیز تایلند را با چهار گل در هم کوبید!

، تیم ملی هند امروز موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده در اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا با نتیجه 1-4 تایلند را مغلوب کند و استفان کنستانتین مدعی شد حالا وقت آن رسیده دیدگاه همگان نسبت به فوتبال هند عوض شود.

به گزارش سلام نو، استفان کنستانتین گفت: "من از عملکرد تیمم رضایت دارم و فکر می کنم بازیکنانم برای 93 دقیقه کنار هم جنگیدند. من خوشحال هستم که هند بعد از چندین سال اولین پیروزی خود در جام ملت های آسیا را کسب می کند.

در نیمه اول بازی مساوی بود و ما بین نیمه تغییرات کوچکی انجام دادیم. من فکر می کنم مشکل ما این بود که توپ را بیش از حد از دست می دادیم و نیمه دوم سعی کردیم توپ را حفظ کنیم که من فکر می کنم که این کار را انجام دادیم. این اتفاق باعث شد ما به گل زودهنگامی دست یابیم و بعد از آن تایلند عقب نشینی کرد.

ما سعی می کنیم در همه بازی ها پیروز شویم و می خواهیم در این تورنمنت با دیگران رقابت کنیم. من فکر می کنم ما در دو یا سه سال گذشته خیلی خوب کار کرده ایم اما این یک پروسه است و ما بعد از پیروزی در اولین بازی به دنبال سه امتیاز دو بازی بعدی خواهیم بود.

ما برای صعود اینجا آمده ایم و فکر می کنم برای این هدف حداقل دو امتیاز دیگر می خواهیم. من فکر می کنم زمانش رسیده دیدگاه گذشته نسبت به هند عوض شود و امروز زمان خوبی بود که مردم توانایی های ما را مشاهده کنند. همین حضور در جام ملت ها نیز برای ما یک دستاورد بزرگ است اما ما تنها در یک بازی پیروز شده ایم و دو مسابقه دیگر مانده است."

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید