یک عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان براي انتخابات سال آينده بايد بتوانند مردم را متقاعد به شرکت كنند، بايد دلايل قابل پذيرش داشته باشند، در این مسیر کار سختی در پیش دارند، كه به تنهایي از شورای عالی بر نمی آيد

سلام نو - سرویس سیاسی: عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: با تشکیل کارگروه پایش عملکرد نمایندگان اصلاح طلبان در شورا، مجلس و دولت مورد ارزیابی قرار می گیرد

پرستو سرمدی در گفت‌وگو با سلام نو بیان کرد: فعالیت شورای عالی در دور جدید به تازگی آغاز شده، جلساتی که برگزار شده به اصلاح آیین نامه، انتخاب هیات رئیسه و شکل گیری کار گروه ها اختصاص یافته، بنابر این در ابتدای راه هستیم.

وی با تاکید بر این که برای شکل گیری پارلمان اصلاحات تلاش می کنیم، افزود: آقای خاتمی در اولین جلسه شورای عالی بر تشکیل پارلمان اصلاحات تاکید کردند.

این مسئله پذیرفته شده که ساختار فعلی شورای عالی موقت است و باید ساختاری شکل بگیرد که دموکراتیک باشد و از سوی پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان شکل گیرد. امیدواریم از این به بعد که کار اصلی شروع می شود، کار شکل گیری پارلمان اصلاحات هم پیش رود.

سرمدی اظهار کرد: کارگروه رسانه که به تازگی شکل گرفته وظیفه برقراری ارتباط با رسانه ها را بر عهده دارد و قرار است به زودی سخنگویی برای شورای عالی انتخاب شود. کارگروه پایش برای بررسی عملکرد نمایندگانی که در لیست اصلاح طلبان حضور داشته اند تشکیل می شود. تشکیل این کارگروه با اصلاحات آیین نامه ای در این دوره شورای صورت گرفته و عملکرد نمایندگان اصلاح طلبان در شورا، مجلس و دولت را مورد ارزیابی قرار می دهد.

او ادامه داد: افراد باصلاحیتی عضو این کار گروه شده اند، آقای محمود صادقی ریاست آن را بر عهده دارند ، امیدوارم عملکرد این کارگروه برای پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان راضی کننده باشد.

سرمدی همچنین گفت: اصلاح طلبان برای انتخابات سال آینده باید بتوانند مردم را متقاعد به شرکت کنند، باید دلایل قابل پذیرش داشته باشند، در این مسیر کار سختی در پیش دارند، که به تنهایی از شورای عالی بر نمی آید. نظرات دراین باره بین اصلاح طلبان هم متفاوت است و شاید نظر همه این نباشد که در هر انتخاباتی و با هر شرایطی الزاما باید شرکت کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید