بارش شدی برف و وزیدن باد در زنجان ـ دندی موجب ایجاد کولاک شدید در این منطقه شده است.

به گزراش سلام نو، جواد یوسفی ، با اشاره به وقوع مجدد بارش برف در مناطق مختلف استان، افزود: این بارش‌ها باعث شده است که در حال حاضر شاهد وقوع کولاک در محور زنجان ـ دندی باشیم، به همین خاطر هم‌وطنانی که قصد تردد در این محور را دارند، حتما باید با تجهیزات کامل از جمله زنجیرچرخ از اقدام به تردد کنند.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری استان به هنگام آغاز بارش‌ها در گام اول نسبت به بازگشایی و پاک‌سازی محورهای اصلی می‌کنند، تصریح کرد: در این مواقع باز بودن راه‌های شریانی از اهمیت خاصی برخوردار است، به همین خاطر اولویت بازگشایی و روان‌سازی تردد با محورهای اصلی است تا خللی در روند حمل و نقل به وجود نیاید.

این مسئول با یادآوری اینکه بعد از بازگشایی محورهای اصلی، راه‌های روستایی در اولویت دوم قرار دارد، اظهار کرد: در بازگشایی راه‌های روستایی نیز این اقدام به صورت اولویت‌بندی صورت می‌گیرد، به این ترتیب که ابتدا محورهایی که بیشترین تعداد روستا در آن محور قرار دارد، بازگشایی شده و سپس عملیات بازگشایی سایر محورهای روستایی انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: از زمان آغاز طرح زمستانی، تعداد 500 نفر در 30 راهدارخانه استان مستقر شده‌اند تا با 275 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به هم‌وطنان ارائه خدمات کنند./ابیسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید