چند سالی است که سلبریتی ها عمل زیبایی خود را تکذیب می‌کنند و زیبایی خود را طبیعی می دانند، اما امروزه گویا عقاید این دسته افراد عوض شده و چندین سلبریتی شجاع درباره عمل‌های زیبایی خود از یک بوتاکس ساده گرفته تا جراحی‌های زیبایی پیشرفته‌تر مثل فیس‌لیفت اقرار کرده و از تجربیات خود گفته‌اند؛ باهم در این مطلب، نام این سلبریتی‌ها را مرور خواهیم کرد.

به گزارش سلام نو، سال‌هاست که ستاره های هالیوود، زیر سوزن و چاقوی جراحی رفتن را تکذیب می‌کنند، اما زمانه عوض شده و مدتی است که چندین سلبریتی شجاع درباره عمل‌های زیبایی خود لب یه سخن گشوده و از تجربیاتشان گفته‌اند؛ چه تجربیات خوب و چه تجربیات بد. باهم در این مطلب، نام این سلبریتی‌ها را مرور می‌کنیم. با ما همراه باشید.

جسیکا سیمپسون

گویا جسیکا طرفدار تزریق لب نیست. او در سال ۲۰۰۶ در مصاحبه‌ای گفت: «من زمانی عمل رستیلن (تزریق ژل) داشتم، اما پس از انجامش، به‌نظرم کاملا مصنوعی آمد و دوستش نداشتم، اما چهار ماه با آن سر کردم و خداراشکر اکنون لبم به حالت عادی برگشته است».

کاردی بی

این رپر آمریکایی در سال ۲۰۱۷ درباره انتخابش، مبنی بر عمل‌های جراحی زیبایی مختلف در گذشته صحبت کرد. او در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که علاوه بر عمل حجیم کردن سینه، تزریقات غیرقانونی به باسن نیز انجام داده است. او در اینباره گفت: «برای اینکه بتوانی عمل تزریق قانونی باسن انجام بدهی، بدن خودت باید چربی اضافه داشته باشد تا آن چربی را برداشته و به باسن منتقل کنند. من بدنم چربی اضافه نداشت، اما به‌شدت دلم می‌خواست که باسنم بزرگتر شود».

نیکول کیدمن

در ژانویه سال ۲۰۱۳ در مصاحبه‌ای گفت: «متاسفانه من بوتاکس را امتحان کرده‌ام، اما اکنون از شر آن خلاص شده‌ام و بالاخره می‌توانم دوباره صورتم را تکان بدهم».

اشلی تیسدیل

ستاره فیلم سینمایی «دبیرستان موزیکال» (High School Musical) در سال ۲۰۰۷، بخاطر انحراف بینی، عمل جراحی انجام داد. او در اینباره به مجله پیپل گفت: «من این کار را به این خاطر که به عمل جراحی زیبایی اعتقاد دارم، انجام ندادم، بلکه برای حفظ سلامتی خودم این کار را کردم.

من تقریبا از سمت راست بینی‌ام نمی‌توانستم نفس بکشم. من می‌خواهم که طرفدارانم حقیقت را بدانند. من طوری رفتار نمی‌کنم که انگار هیچ عملی انجام نداده‌ام؛ فقط می‌خواهم صادق باشم، چونکه طرفدارانم همه چیز من هستند».

گوئنت پالترو

پالترو در سال ۲۰۱۷ به بازار گفت: «من از محصولات آرایشی بهداشتی ارگانیک استفاده می‌کنم، اما عمل لیزر هم انجام می‌دهم. من خیلی چیز‌ها را امتحان کرده‌ام. من از رفتن زیر تیغ جراحی می‌ترسم، اما می‌دانید چیست؟ وقتی که ۵۰ سالم شد، باز هم همین سوال را از من بپرسید، آن موقع احتمالا به شما می‌گویم که همه‌چیز را امتحان می‌کنم؛ البته به‌جز تزریق دوباره بوتاکس، چون با تزریق بوتاکس، به‌نظر دیوانه و مسخره می‌آیم».

یولاندا حدید

این مدل اسبق ۵۵ ساله که مادر مدل‌های معروف، جی‌جی و بلا حدید است، بالاخره به ظاهر اصلی خودش در سال ۱۹۶۴ بازگشت.

او در اینستاگرامش نوشت: «اکنون آزادانه و در بدنی عاری از ایمپلنت سینه، فیلر، بوتاکس، اکستنشن و تمامی مزخرفاتی زندگی می‌کنم که زمانی فکر می‌کردم جامعه من را تنها در آن صورت می‌پذیرد و یک زن، تنها اینگونه جذاب می‌شود؛ تا جایی که مسمومیت ناشی از آن داشت مرا به کشتن می‌داد.

حدید سال‌ها پیش نیز درباره این مسئله صحبت کرده بود که تزریق بوتاکس و فیلر پوستش را متوقف کرده است.

تایرا بنکس

تایرا در سال ۲۰۱۸ پس از اینکه در کتابش، درباره زیبایی طبیعی، چیز‌هایی نوشت، در مصاحبه‌ای با مجله پیپل گفت: «من انحراف بینی داشتم که اذیتم می‌کرد. می‌توانستم خوب نفس بکشم، اما جراحی را انتخاب کردم. من اعتراف می‌کنم! موهایم مال خودم نیست و بینی‌ام را هم جراحی کرده‌ام. من فکر می‌کنم مسئولیت گفتن حقیقت به مردم بر دوش من است».

بریتنی اسپیرز

بریتنی در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه‌ای با مجله InStyle، درباره جراحی‌های کوچکی که داشت، صحبت کرد. او گفت: «دکتر من، راج کانودیا، که جراح پلاستیک اهل بورلی هیلز است، گاهی کار‌های کوچک جالبی برای من انجام می‌دهد. من قبلا عمل تزریق لب داشتم».

آنجلینا جولی

آنجلینا ستاره هالیوودی در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز درباره تصمیمش برای عمل تخلیه سینه و ترمیم و کاشت دوباره آن صحبت کرد. او در اینباره گفت: «نه ماه پس از عمل تخلیه سینه، عمل ایمپلنت سینه با موفقیت انجام شد.

در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های زیادی در اینباره انجام شده و نتایج آن زیباست». لازم به ذکر است که دلیل عمل جراحی آنجلینا، احتمال بالای بروز سرطان سینه، به‌دلیل مسائل وراثتی و ژنتیکی بود، نه جراحی زیبایی. / تابناک

کد خبرنگار: ۲۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید