۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 33523435

عبدالرضا رحمانی فضلی در سفری دو روزه برای ارزیابی پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای، اقتصادی و اجتماعی به کردستان سفر کرد.

به گزارش سلام نو، وزیر کشور در بدو ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر ۲ روزه به این استان بدنبال بررسی وضعیت کردستان در بخش ها و حوزه های مختلف بویژه بخش اقتصادی هستیم که دولت هم توجه خوبی به آن دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی  پیگیری سند تدوین شده توسعه کردستان را از دیگر اهداف خود در این سفر اعلام کرد و افزود: بررسی پیشرفت این سند و برنامه ریزی جهت اقدامات لازم در خصوص مصوبات آن را نیز در دستور کار داریم.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به همه مسلمانان اعم از اهل سنت و تشیع اضافه کرد:  این هفته توفیق مسئولان را برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم در تمام نقاط کشور مضاعف‌تر می‌کند.

به گزارش سلام نو، وزیر کشور صبح شنبه  با استقبال استاندار، امام جمعه سنندج، ماموستا رستمی نماینده مردم این استان در مجلس خبرنگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان اجرایی به منظور ارزیابی پیشرفت طرح های توسعه ای، اقتصادی و اجتماعی وارد استان کردستان شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در برنامه‌های سفر ۲ روزە بە استان کردستان  در بدو ورود به گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر کشور بە همراە مرادنیا استاندار کردستان و جمعی از مدیران استانی سپس از نواحی منفصل و پروژەهای عمران شهری از جمله مراحل اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع غیر همسطح توحید بازدید کرد.

شرکت در جلسە شورای توسعە استان یکی از برنامە‌های مهم و کلیدی وزیر کشور در سنندج خواهد بود کە در آن مسائل حائز اهمیتی در مباحث توسعەای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نشست با فعالان اقتصادی استان نیز از دیگر برنامەهایی است کە برای سفر ۲ روزە دکتر رحمانی فضلی تدارک دیدە شدە است.

نشست با روحانیون و شرکت در جشن بزرگ میلاد پیامبر (ص) بە مناسبت آغاز هفتە وحدت در روز یکشنبه از دیگر برنامەهایی خواهد بود کە با حضور وزیر کشور در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رحمانی فضلی را  در این سفر برخی از معاونان از جمله دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی، جمالی نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی و رستم وندی رئیس سازمان امور اجتماعی و مسئولان این وزارتخانه همراهی می کنند.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید