شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران است، وی فارغ التحصیل رشته ادبیات و عاشق نويسندگان بزرگ و موسيقي سنتي و كلاسيك ایرانی است و سریال «خط قرمز» اولین حضور رسمی وی در تلویزیون بود.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: شهرام عبدلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در سریالی به نام عاشقان به کارگردانی «رضا حسین آبادی» مشغول به فعالیت هستم.

وی در همین راستا ادامه داد : سریال عاشقان به کارگردانی «رضا حسین آبادی» برای پخش از شبکه دوم سیما آماده می شود و قسمت اول این مجموعه با عنوان علی عشقی دیروز به پایان رسید که به ماجرای علی گندابی می پردازد و بنده نیز در این سریال در کنار بیوک میرزایی، اصغر حیدری و سایر عزیزان ایفای نقش می کنم.

عبدلی پیرامون سریال «حکایت های کمال» اظهار کرد‌: سریال حکایت کمال به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی با روایتی از دهه چهل قرار است در ۱۵۰ قسمت براساس ۱۵۰ داستان از کتاب «حکایت های کمال» نوشته محمد میرکیانی باشد که در چند فاز تصویربرداری می شود، فاز نخست این سریال برای ۳۱ قسمت نگاشته شده و قسمتهای دیگر برای فاز دوم در نظرگرفته شده است.

وی در همین راستا افزود : سریال «حکایت‌های کمال» قصه‌های شیرینی دارد و مربوط به مقطع تاریخی اواخر دوره پهلوی اول است و شخصیت اصلی آن یک پسربچه محصل به نام کمال است و فضای فیلم حول کمال و اهالی محل زندگی او می‌چرخد و بنده در این سریال در کنار هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، شهره لرستانی، محمدرضا شیرخانلو، حمید ابراهیمی، نگار عابدی ، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلور نظری، بیتا خردمند، کاظم هژیرآزاد، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، فریده دریامج، شهربانو موسوی و ... به ایفای نقش پرداخته ام.

بازیگر سریال «حکایت های کمال در ادامه با انتقاد از عدم تسویه حساب با این پروژه عنوان کرد: بخش از سکانس های من و سایر بازیگران باقی مانده است و هنوز تسویه حسابی صورت نگرفته است و بخشی از دستمزدهای عوامل مانده است  و پخش آن قرار بود قبل از محرم باشد اما صحبت هایی شده و گویا از روزهای آینده از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

وی در خصوص نمایش وقایع التفاقیه عنوان کرد: خداروشکر تمام افرادی که وارد سالن شدند ناراضی بیرون نرفتند و ما هم تا حد توان توانستیم از هنرمندان درجه یک دعوت کنیم تا کار ما را تماشا کنند، اما متاسفانه سالن های دولتی از قبیل سنگلج کمک شایانی برای جذب مخاطب نمی کنند، اما خدا رو شکر توانستیم از لحاظ فنی نظر مخاطبین را جلب کنیم.

وی در ادامه در خصوص مهمترین مشکل حوزه تئاتر اظهار کرد: متاسفانه تمام افرادی که به عشق سینما وارد بازیگری می شود، در صورت مواجه با در بسته به سمت تئاتر می آیند و به اشتباه تصور می کنند که تئاتر می تواند راهی برای ورود حوزه سینما و تلویزیون باشد و این موجب اشغال شدن سالن های تئاتر شده است که توسط این دوستان که اکثراً از قشر مرفه جامعه هستند و این شلوغی بی جهت لطمه بزرگی به تئاتر زده است.

وی در همین راستا افزود : این افراد هم بعد از مدتی پس از فروش نرفتن بلیط های این تئاتر ها و چند کار دچار افسردگی می شوند و کار را رها می کنند و مشکل دیگر این است که برای جذب بیشتر مخاطب در تئاتر بیشتر از نصف پول گیشه را خرج حضور چهره به عنوان مهمان در تئاتر می کنند تا سالن پر شود و به موجب آن نمی توانند پول عوامل دیگر را متقبل شود.

وی در خصوص مهمترین اولویت خود در سینما و تلویزیون اظهار کرد : مهمترین اولویت بنده در وهله اول فیلمنامه و در وهله های بعدی کارگردان و دستمزد است.

بازیگر سریال  «مختارنامه» در خصوص شاخص ترین نقشی که ایفا کرده است افزود: سریال خط قرمز به کارگردانی قاسم جعفری و سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده است.

وی در پایان در خصوص وضعیت سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: وضعیت تلویزیون اسفناک و عملاً نیمه تعطیل است و تولیدات به صورت خاله بازی شده است ، تعداد کارها بسیار کم شده و دیگر از تولیدات شاخص دهه ۷۰ و ۸۰ خبری نیست و به صورت محدود کارگردان هایی هستند که به همراه ترکیب ثابت خود در حال کار کردن هستند و این عرصه بین ۱۰۰ نفر در حال چرخیدن است و اگر تیتراژ ها را دنبال کنید معمولاً عوامل تکراری است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید