فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی که به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، در ۱۹ سالگی زمانی که برای تست دوستش در یک فراخوان بازیگری او را همراهی می کرد با پیشنهاد مسعود رسام کارگردان سریال او هم تست داد و قبول شد، بعد از قبولی مدتی در کلاس‌های بازیگری بهروز بقایی شرکت کرد و با سریال مروارید سرخ در سال ۱۳۹۳ اولین تجربه بازیگری اش را بدست آورد و به مخاطبین معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر:  فریبا نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «ستایش ۳» به کارگردانی «سعید سلطانی» و تهیه کنندگی «آرمان زرین کوب» از شبکه ۳ سیما را در حال پخش دارم و همچنین در سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمد رضا خردمندان و علیرضا بذر افشان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان به ایفای نقش پرداخته ام که به زودی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

وی در همین راستا ادامه داد: در سریال «ستایش۳» در کنار عزیزانی همچون داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داودنژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، امید علی مردانی، کریم قربانی، و ... به ایفای نقش پرداخته‌ام.

وی پیرامون سریال «ستایش۳» و مدت زمان ساخت این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: روزی که با بنده از دفتر آقای زرین کوب تماس گرفتند، آن‌قدر هول شدم که حتی نقش را هم نپرسیدم و گفتم فقط آدرس دفتر را به من بدهید و امروز بسیار خوشحالم از اینکه مردم، شخصیت پری سیما را باور کرده‌اند و تصویربرداری سکانس های بنده ۳ ماه زمان برد.

بازیگر سریال «ستایش»  در خصوص همکاری با سعید سلطانی تصریح کرد: سعید سلطانی انسان بسیار دوست داشتنی، با اخلاق، خوش فکر و کار بلدی است که در تولید فیلم بسیار به بازیگر کمک میکند و آدم همیشه دوست دارد با وی کار کند، زیرا معمولاً کارهای ایشان مورد استقبال مخاطبین قرار می گیرد و بنده بسیار ناراحتم از اینکه در کار جدیدشان حضور ندارم.

وی درمورد سختی‌های بازی این شخصیت گفت: من دقیقا ۲ ماه بعد از به دنیا آمدن فرزندم جلو دوربین «ستایش ۳» رفتم و با توجه به شرایط روحی و جسمی که به خاطر اضافه وزن داشتم بازی کردن برایم سخت بود و فشار بسیاری روی من قرار داشت و خیلی دلم برای دخترم تنگ می شد و این دوری از او برای من خیلی سخت بود، اما کمک‌هایی که آقای سلطانی و مطلبی کردند باعث شد بتوانم در آرامش به کاراکترم برسم.

وی پیرامون بازخورد مردم سریال «ستایش۳» اذعان کرد:خدارو شکر طبق آماری که سازمان صدا و سیما می دهد و بازخوردی که مردم در کوچه و خیابان به ما می دهند به شدت بیننده دارد و استقبالی خوبی از آن شده است و تقریباً ۸۰ درصد مردم سریال را دنبال می کنند و نقد های خوبی از آن را در رسانه می خوانم و از نظر من این سریال تلاش گروهی مستعد است که حالا به ثمر نشسته است.

بازیگر سریال «ستایش» در مورد ایفای دوباره نقشی منفی در این سریال اظهار کرد: شاید در گذشته ایفای نقش منفی باعث واکنش مخاطبان در محیطی واقعی می‌شد، اما امروزه مردم به راحتی با بازیگرانی که نقش‌های منفی بازی می‌کنند، ارتباط برقرار می کنند، لازم به ذکر است که نقش منفی خیلی سخت‌تر است چون معمولا فاصله زیادی با شخصیت خود بازیگر دارد و برای رسیدن به آن هدایت کارگردان و نویسنده مهم است و تقریبا در بیشتر سکانس‌هایی که بازی داشتم آقای مطلبی سر صحنه بودند و بدون کمکشان کار من خیلی سخت می شد.

وی در خصوص ادامه دار بودن سریال ستایش و تولید فصل ۴ این سریال اظهار کرد: بنده هیچ اطلاعی از روند تولید فصل بعدی این سریال ندارم و این تصمیمی  است که آقایان زرین کوب، سلطانی، مطلبی  باید اتخاذ کنند، اما بنده هرکاری که آقای سلطانی کارگردانی کند، سعید مطلبی نویسندگی کند و آرمان زرین کوب تهیه کنندگی کند را بازی خواهم کرد.

فریبا نادری در خصوص شاخص ترین نقشی که ایفا کرده است افزود: در حال حاضر شخصیت پری سیما را همه ایران می شناسند و همچنین شخصیت محبوبه سریال «پرستاران» را مردم به خصوص قشر پزشکی و کادر پرستاری دوستش داشتند.

وی در خصوص مهمترین اولویت خود در سینما و تلویزیون اظهار کرد : مهمترین اولویت بنده فیلمنامه و در وهله های بعدی کل تیم سازنده و همکاران حاضر در پروژه است و همین دلیل کم کاری یا به عبارتی گزیده کاری بنده در عرصه نمایش است، زیرا حاضر نیستم با هر شرایطی جلوی دوربین بروم و خدا روشکر تا به امروز از انتخاب هایم راضی هستم و با هر تیمی که کار کرده ام، جزء بهترین های صنف خودشان بودند.

وی در همین راستا افزود: من تجربه کار در سینما را نسبت به تلویزیون خیلی کم داشته ام و بیشتر تلویزیونی کار هستم و معمولاً ترجیح من تلویزیون است، زیرا تلویزیون قشر وسیع جامعه را پوشش می دهد و از قشر ضعیف جامعه تا سرمایه دار آن را تماشا می کنند و همه آن را تماشا می کنند و خیلی فاکتورها در آن رعایت می شود، به عبارتی محترمانه تر در آن کار ساخته می شود و خیلی به عقیده مخاطب احترام گذاشته می شود و بر عکس سینما که به هر طریقی برای جذب مخاطب و فروش بیشتر دست به هر کاری می زنند در تلویزیون همچنین شرایطی وجود ندارد.

بازیگر سریال پرستاران در خصوص تضمین شغلی بازیگری اظهار کرد: هیچ شغلی تضمین شغلی ندارد، شما حتی در بالاترین مقام یک کشور هم باشید امکان بی کار شدن وجود دارد، به عنوان مثال رییس جمهور یا نخست وزیر هم که باشید امکان عزل وجود دارد، شاید حالا این نا امنی برای شغل ما بیشتر باشد، چون باید برای پروژه دعوت به کار شویم، البته لازم به ذکر است این نا امنی فقط برای بازیگر ها نیست، بلکه برای کل عوامل تولید این مشکل وجود دارد.

وی در پایان در خصوص وضعیت سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: آگاهی جامعه برای پذیرش آثار تلویزیونی نسبت به گذشته بسیار بالاتر رفته است و سلیقه مردم بهتر شده است و به عبارتی مردم باهوش تر شدند و هر کاری را نمی پسندند و عوامل باید درایت بیشتری داشته باشند تا کاری بسازند که با سلیقه مردم سازگاری داشته باشد و هرچند که به دلیل شرایط اقتصادی تعداد تولیدات کم شده است، اما از لحاظ کیفیت کارها بسیار بالا رفته است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید