طرح اشتغال اعضای تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان در نشست کمیته حمایت از ورزشکاران جامعه هدف که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت کار  تشکیل شده مطرح و به زودی مراحل اجرایی شدن آن شروع می‌شود.

به گزارش سلام نو، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت:. با دستور آقای وزیر مقرر شد که عزیزان قهرمان جانباز و معلول که به نوعی تحت حمایت این وزارتخانه به عنوان بخشی از جامعه هدف محسوب می شوند مورد توجه ویژه قرار گیرند .

وی گفت مهمترین دغدغه یک.ورزشکار معلول به خصوص نابینایان موضوع اشتغال ایشان است که خوشبختانه اعصاب تیم ملی فوتبال نابینایان که آخیرا در تایلند نایب قهرمان آسیا شدند. و مجوز پارالمپیک توکیو را بدست آوردند به زودی در سازمان های تابعه با ضوابطی خاص و.معین به خدمت گرفته خوا هند شد و این کمیته در تلاش است تا برای ورزشکاران عزیز جانباز و معلول که جزو جامعه هدف محسوب می شوند امکانات خوبی در نظر بگیرد که مهم ترین مشکل آنها موضوع اشتغال است و با. دستور جناب وزیر و اعضای  کمیته این مهم.به انجام.می رسد.

صادقی فر افزود از آقایان شجاعی برهان و دادکان که با نظرات مثبت و موثر خود ما را در تحقق این مهم حمایت می کنند نهایت تشکر را دارم.

محمد مظلومی رییس فدراسیون نابینایان با قدردانی از وزارت تعاون.کار و رفاه اجتماعی گفت من خودم جانباز نابینا هستم.و مشکلات این ورزش کاران را می دانم و امروز با اقدامات و دلسوزیهای که از سوی شما اعضای محترم کمیته و دستور آقای شریعتمداری دیدم برای اولین بار احساس می کنم که زحمات و پیگیریهای ما برای اشتغالذ قهرمانان نابینا به بار نشسته و یقینا. دعای خیر این قهرمانان همواره همراه شما خوبان خواهد بود.

در این نشست آقایان کاردار و فتحی  نمایندگان شستا و تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی . فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی و خانم مریم پناهی مشاور مدیر کل و روانشناس تیم ملی نابینایان نیز حضور داشتند.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید