پرویز فلاحی‌پور فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر از دوران دبیرستان آغاز نمود، او قبل از انقلاب سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با یک گروه تئاتر به سرپرستی «قشقایی» آغاز کرد، وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ زبان انگلیسی است و بازی در نقش «یاور» در مجموعهٔ «شب دهم» موجب شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گردد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: پرویز فلاحی پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری که پخش آن به تازگی از شبکه یک سیما به پایان رسید و همچنین در سریال «ملکوان» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمد مصری پور نیز به ایفای نقش پرداخته ام که برای پخش از شبکه آی فیلم آماده شده است.

وی در خصوص کار «ترور خاموش» اظهار کرد:‌ این سریال امنیتی به موضوع مواد مخدر و حوزه امنیت می‌پرداخت و چند آسیب اجتماعی را همزمان مورد بحث قرار می داد و به معضلات و ناهنجاری هایی از جمله به طلاق، قاچاق انسان، مواد مخدر، حاشیه نشینی و همچنین به مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با کودک همسری اشاره کرد.

وی در همین راستا افزود: بنده در این سریال در کنار هنرمندانی همچون سعید راد، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، جلال فاطمی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی، سامیه لک، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، سپیده خداوردی، علی‌رضا جلالی‌تبار، علی جلالی و ... به ایفای نقش پرداختم و فیلمبرداری کل سریال ۴ ماه به صورت فشرده زمان برد که بنده ۳ ماه در خدمت پروژه بودم و این فشردگی برای ضبط سریال باعث شده بود که روی تمامی عوامل فشار وارد شود.

وی در خصوص بازخورد مردم نسبت به این سریال اظهار کرد: بازخوردها بسیار عالی بوده است و مخاطبین در کوچه و خیابان همگی اظهار لطف می‌کنند و به‌دوراز کلیشه به‌درستی به مقوله مواد مخدر پرداخته است و به ظن بنده با توجه به بازیگران خوبی که در این سریال ایفای نقش می کردند، این سریال توانست جای خود را در میان مردم باز کند.

وی در ادامه در خصوص همکاری با احمد معظمی اظهار کرد: احمد معظمی کارگردان جوان و خوش‌ذوقی است که به دلیل اینکه کار خودش را با دستیار کارگردانی شروع کرده است، سینما و تلویزیون را به‌خوبی می‌شناسد، ایشان بسیار خوش اخلاق و با عوامل خود دوست است و بسیارکارگردان آینده داری است چون بخشی از کارگردانی مدیریت است و ایشان پتانسیل یک مدیر خوب بدون را دارد.

وی در ادامه در خصوص سریال «ملکوان» اظهار کرد:  سریال «ملکوان» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌ کنندگی محمد مصری‌ پور در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه آی فیلم تولید شده و بعد از سریال «یادآوری» دومین کار تولیدی شبکه آی‌ فیلم محسوب می‌شود که احتمالاً برای  زمستان بر روی آنتن خواهد رفت.

وی در همین راستا افزود : ملکوان نام یک ملکی در چالوس و منطقه‌ای در چالوس است و این سریال متفاوت از کارهایی است که روی آنتن رفته و مخاطب شاهد فضاها و موقعیت‌های وحشت هم در جریان پخش خواهد بود و بنده در سریال ملکوان نیز نقش پدر خانواده ای را ایفا می کنم که مدیر عامل کارخانه ای است که همسرش بیمار است و در گیر مسائل فرزندش که یک دانشمند هسته ای است می شود و ...

وی در خصوص ادامه دار بودن سریال «شهرزاد» تصریح کرد: به نظر بنده با توجه به حواشی که پیش آمده است، بعید است این سریال ادامه داشته باشد.

بازیگر سریال «ترور خاموش» اولویت این روزهای خود در عرصه بازیگری را اینگونه تشریح کرد: خودم شخصاً آدم ایده آلیست هستم و دوست دارم همیشه کار عالی باشد ولی با توجه به زمان و بودجه و خیلی از مسائل دیگر که برای کارها پیش می آید، بازیگر باید سطح توقع خود را پایین بیاورد و بنده نیز از این قضیه مستثنا نیستم و دوست دارم نقش های چالشی را تجربه کنم که تجربه جدید در پرونده کاری بنده باشد.

پرویز فلاحی پور در ادامه در خصوص شاخص‌ترین نقش‌های خود تا به امروز اظهار کرد: مخاطبین بنده را بیشتر با نقش یاور در سریال «شب دهم» می شناسند، اما خودم نقش حبیب در سریال «گل های گرمسیری» و نقش مصیب در سریال «اگه بابام زنده بود» را خیلی دوست دارم.

وی در پایان در خصوص ارزیابی خود از وضعیت سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: تولیدات به نظر بنده کمتر شده است و کیفیت کار نیز پایین آمده است و با توجه به مسائل اقتصادی طبیعتاً کیفیت همه چیز علی الخصوص کارهای هنری به موازات آن پایین می آید و کیفیت کارها مثل سابق نیست و خیلی از کارگردان های خوب و فیلم های خوب جایشان در سینما و تلویزیون امروز خالی است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید