۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 31868987

کمیته انضباطی فیفا حکم 4 ماه محرومیت سامان قدوس را تایید کرد.

به گزارش سلام نو، چند ماه پیش کمیته انضباطی فیفا در حکمی اعلام کرد که به دلیل تخلف و قرارداد با دو باشگاه به صورت هم زمان، باشگاه اوسترشوندس از دو پنجره نقل و انتقالاتی و سامان قدوس از 4 ماه بازی محروم می‌شوند. همچنین مهاجم ایرانی تیم اوسترشوندس 4 میلیون یورو نیز جریمه نقدی شد.

باشگاه استرشوندس اما با فرستادن پرونده به دادگاه عالی ورزش در نهایت توانست در سپتامبر رای تجدید نظر را به سود خودش بگیرد.  یان بورچنال سرمربی استرشوندس در این باره گفت:« این اتفاق برای ما معانی مثبتی دارد.»

زمانی که فیفا اعلام کرد استرشوندس به خاطر تخلف از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است این خبر مثل بمب برای این باشگاه و فوتبال سوئد عمل کرد و دلیل آن عقد قرارداد و فروش سامان قدوس به آمیان بود. در حالی که استرشوندس به خاطر این جرایم سنگین در آستانه ورشکستگی قرار داشت حالا انتشار این خبر شرایط را برای این باشگاه تغییر داده است. با توجه به تجدید نظر ماه سپتامبر باشگاه اجازه استفاده از نقل وانتقالات را دارد و پرونده در حال حاضر فریز شده است. با این وجود باشگاه استرشوندس اعلام کرده که از ماه ژانویه فعالیتش در نقل و انتقالات را آغاز و برای آن برنامه ریزی کرده است. ماریا ویلن رئیس باشگاه گفت:« ما از این اتفاق بسیار خوشحالیم.»

اما درباره رای تجدید نظر این نکته قابل توجه است که  درباره سامان قدوس و رای محرومیتش هیچ چیزی گفته نشده است و این می تواند به معنای ادامه 4 ماه محرومیت یا تعلیق از مسابقات باشد./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید