سرهنگ عباس مظفری رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی از برخورد سمند با کارگر اتوبان خبر داد و گفت: این حادثه منجر به کشته شدن کارگر و مصدوم شدن هشت نفر شد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از برخورد سواری سمند با کارگر اتوبان " زنجان- قزوین" و واژگون شدن خودرو خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر اداره راه به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده و ۷ سرنشین آن مصدوم و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش سلام نو، سرهنگ عباس مظفری با بیان این مطلب گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در اتوبان " زنجان  - قزوین " بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ مظفری ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند در این حادثه یک دستگاه سواری سمند به دلایل نامعلومی با کارگر ۳۰ ساله اداره راه که در حال کار کردن در اتوبان بوده برخورد و پس از آن واژگون شده  که کارگر به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و ۷ سرنشین سواری سمند مصدوم که جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است./ ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید