حمیدرضا پگاه  که دستیار تهیه کننده شبکه دو بود و به صورت تجربی کار بازیگری را در سریال «ضلع ششم» به پیشنهاد مسعود فروتن آغاز کرد و پس از آن با نقش آفرینی های خاص خود توانست خود را به عنوان بازیگر مطرح نماید.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: حمیدرضا پگاه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «گیله وا» به نویسندگی و کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان را آماده پخش دارم و همچنین در فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» هم به ایفای نقش پرداخته ام که آماده اکران است.

وی در ادامه از پخش سریال تاریخی «گیله وا» خبر داد و اظهار کرد: دو سال پیش سریال تاریخی «گیله‌ وا» به کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان ساخته شده است و در نوبت پخش قرار دارد و بنده به‌شخصه منتظر تماشای آن هستم، هرچند چند بار تاریخ پخش آن مشخص شد اما تغییرات کنداکتور موجب تغییر پخش زمان این سریال شده است.

وی پیرامون موضوع این سریال اظهار کرد: داستان سریال «گیله وا» پیرامون وقایعی است که در سال ۱۲۹۷ هجری شمسی در ایران اتفاق افتاده است که حضور انگلیس‌ها و روس‌ها در ایران و شروع نهضت جنگل و شرایط قحطی و بیماری که در تهران رخ داد را روایت می‌کند و داستان زندگی میرزا کوچک خان جنگلی را با داستانی عاشقانه روایت می‌کند.

وی پیرامون نقش خود در سریال «گیله وا» اذعان کرد: بنده سه ماه در گیلان در خدمت پروژه بودم و در این سریال نقش پدر خانواده ای به نام محمود خان را ایفا می کنم که یکی از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است و در خلال یک اتفاق تاریخی یک قصه عاشقانه ای را نیز روایت می کنیم.

وی پیرامون فعالیت های خود در عرصه سینما به ویژه حضورش در فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» اظهار کرد: فعلاً که فیلم توقیف است و چند بار صحبت از اکران شد اما متاسفانه خبری نیست.

بازیگر سریال «گیله وا» در ادامه در خصوص شاخص‌ترین نقش‌های خود که تا به امروز ایفا کرده است، اظهار کرد: معمولاً مردم نقش های سریال پر مخاطب خیلی در خاطرشان می ماند و به نظر بنده سریال «آخرین گناه» و سریال «آوای باران» بیشتر در ذهن مخاطب مانده است.

وی در خصوص مهمترین اولویت های خود برای پذیرش نقش اظهار کرد : مهمترین اولویت بنده برای پذیرش نقش کارگردان خوب و فیلمنامه خوب است و زمانی که این دو مورد خوب انتخاب شوند حداقل شرایط برای تولید یک اثر خوب محیا است.

وی در ادامه در خصوص وضعیت سینما و تلویزیون اظهار کرد: از لحاظ آماری بنده از تعداد تولیدات خبری ندارم، اما امروز مردم کمتر تلویزیون تماشا می کنند و شاید بتوان گفت هر سال چند کار با کیفیت مشاهده می کنیم و نسبت به گذشته کیفیت کارها تفاوت آنچنانی نداشته است و در کل شرایط اقتصادی موجب شده است که تعداد تولیدات و کیفیت کارها کاهش پیدا کند.

وی در پایان در خصوص نحوه ورود خود به عرصه بازیگری خاطر نشان کرد: بنده در شبکه دو دستیار تهیه کننده بودم و آقای مسعود فروتن  در سریال «ضلع ششم» به من پیشنهاد بازیگری داد و از آن موقع احساس کردم که می‌شود در بازیگری ماند.

وی در همین راستا افزود: من تجربی وارد عرصه بازیگری شدم و سعی کردم در این هنر خود ساخته بشوم و به همین خاطر کلاس‌های فن بیان و بدن رفتم و سعی کردم هر چی کتاب درباره بازیگری است را بخوانم و در حد وسعم یاد بگیرم و تمام تلاشم این است که درست بازی و اجرا کنم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید