رئیس شورای شهر تهران گفت: در مورد تجمع کارکنان مترو نظری ندارم وسعی می کنم نظری ندهم و رویای من تحقق واگن های مترو است.

هاشمی:

رییس شورای شهر تهران گفت: درمورد تجمعات کارکنان مترو صحبت نمی‌کنم و این موضوعی نیست که من درمورد آن نظر بدم.

به گزارش سلام نو محسن هاشمی در ابتدای یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص جزییات جلسه هم اندیشی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه درخصوص پیوست اسناد برنامه سوم توسعه به بحث گذاشته شد تا سه شنبه به صحن شورا بیاید.

وی ادامه داد: احکام برنامه تصویب شد و به شهرداری رفت و دو ماه است که شهرداری تهران اسناد را آمده کرده و کمیسیون ها نظرات خود را اعلام کردند.

هاشمی افزود: امروز مبنای هم اندیشی کمیسیون تلفیق بود، در جلسات قبلی اعضای کمیسیون‌های حمل و نقل و عمران و محیط زیست و سلامت صحبت کردند و در این جلسه بحث فرهنگی اجتماعی بود که روی شاخص های آن باید صحبت می کردیم.

ریس شورای شهر گفت: کمیسیون فرهنگی اجتماعی توانست شاخص هایش را تعریف کند و امروز عمده بحث روی فرایندهای اجتماعی بود.

وی گفت: همچنین گزارش هیات اعزامی به کربلا و نجف نیز موضوع دیگر این جلسه بود. قرار بود من به کربلا بروم، اما  آقای امینی ابراز تمایل کردند و پیشنهاد دادم دونفری برویم که هیات رییسه با آن مخالف کرد چرا که نمی شود هم رییس و نایب رییس غایب باشد. در نتیجه آقای امینی و حق شناس به عراق رفتند و بازدیدهایی داشتند و ملاقات هایی با مقامات عراقی انجام دادند.

وی گفت: بحث سازمان فرهنگی و هنری یکی از بحث های مهم دیگر بود که در این جلسه مطرح شد و همانطور که می دانید آقای اوحدی از این سازمان رفته اند. برخی اعضای شورا گفتند نظرات شورا در هیات امنا درست مطرح نشده که البته از خودم دفاع کردم و گفتم نظرات را خوب منتقل کردم.

هاشمی درخصوص اتفاقات روز گذشته کارکنان مترو نیز گفت: درمورد تجمعات کارکنان مترو من صحبت نمی کنم و در واقع نمی‌شود درباره آن صحبت کرد. این موضوعی نیست که من درمورد آن نظر بدم. موضوع مترو حساس است و از آنجایی که دخالت من می تواند ایجاد سوءمدیریت کند تلاش می کنم اظهار نظر مثبت و منفی نداشته باشم و فقط می گویم واگن بخرند.

وی ادامه داد: این رویا را دارم که تی بی ام هایی که در حال حاضر فعالیت نمی کنند، فعال شوند و تجهیزات برای ساخت واگن به کارخانه واگن سازی منتقل شود. رویای من تحقق واگن های مورد نیاز مترو است‌./ ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید