رضا توکلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سلام نو، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «افسانه هزار پایان» به تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب عباسی را از تلویزیون در حال پخش دارم و همچنین در سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی ایفای نقش کرده ام که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر: وی در خصوص سریال «افسانه هزار پایان» اظهار کرد: بنده در این سریال  در نقش گرشا مستنسخی  در کنار عزیزانی همچون رامین راستاد، علی اوسیوند، نسرین مقانلو، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران، عزت الله رمضانی فر، تورج نصر، ابراهیم شفیعی و ...  ایفای نقش کرده ام.

بازیگر سریال «افسانه هزار پایان» در ادامه با انتقاد از عوامل این پروژه و مدیران تلویزیون عنوان کرد:  هنوز مشخص نیست برای سریال افسانه هزارپایان چه اتفاقی افتاده است و ادامه فیلم چه خواهد شد و هنوز حق و حقوق عوامل و بازیگران فیلم پرداخت نشده است و هیچکس نیز پاسخگو مطالبات  نیست، اصلاً چطور شد اتفاق این چنینی رخ داد و چگونه این افراد برای کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم انتخاب شدند و چه کسی پاسخگو به هدر رفتن این بیت المال خواهد بود، حالا بماند که با چه وعده وعیدهایی از ما دعوت بعمل آوردند، چرا کسی پاسخگو نیست که این قراردادهای ما چه اهمیتی دارد و چه اعتباری دارد و چرا زمانی که ما چک های این سریال را برای نقد کردن به سیما فیلم می بریم کسی پاسخگو نیست؟

وی در همین راستا افزود: باید این خبر را به هر طریقی به دفتر مقام معظم رهبری برسانیم که آقا در تلویزیون اتفاق عجیبی در حال رخ دادن هست و سریال کار شده است و حق الزحمه هنرمندان این مملکت را نمیدهند، ما دزد نیستیم، واقعاً ارزش یک هنرمند با ۵۰ سال سابقه کار چقدر است؟ و تکلیف بنده که سرباز این مملکت هستم و عمر خود را سالها وقف جنگ و هنر این مملکت کرده ام چیست ؟ بنده فرزند این تلویزیون هستم، آیا شایسته است که سازمانی با این پتانسیل با فرزند خود این گونه برخورد کند؟ واقعاً وظیفه ناظر کیفی چیست؟ و چگونه صدابردار و تصویربردار کار می توانند راش های صدا و تصویر را برای دریافت مطالبات خود مخفی کنند؟ من از مسئولین عاجزانه تقاضا دارم که دست این خیانتکاران را که در این آشفته بازار قصد سوء استفاده دارند را برملاکنند و از دادن کار به این آدمها خودداری کنند.

وی در خصوص سریال «مانکن» اظهار کرد: در کار مانکن قرار ما با آقای سهیلی زاده این بود که من با نقش داریوش در بخش های امارات هم حضور داشته باشم و مریلا زارعی در نقش کتی با داریوش زد و بندهایی دارند و در آنجا مانکن هایی را به خارج از کشور برای فروش می برند و از این راه برای خود بیزنسی را راه انداخته اند ولی در جریان نیستم که چرا و به چه دلیل سیاسی یا اقتصادی این بخش امارات حذف شد.

رضا توکلی اولویت این روزهای خود در عرصه بازیگری را اینگونه تشریح کرد: نقشی که به من پیشنهاد می‌شود، مهمترین اولویت بنده است، یعنی در واقع نقشی باشد که جای کار داشته باشد.

وی در خصوص تضمین شغل بازیگران و هنرمندان اظهار کرد: ما بازیگرها یتیم هستیم ، ما بازیگر ها جز چند نفر مابقی حامی نداریم و کسی نیست که از ما و یا شغل ما حمایت کند.

وی در ادامه در خصوص کم کار شدن خود در تلویزیون و سینما اظهار کرد: بنده پیشنهادات زیادی داشتم اما صبر کردم که کار افسانه هزارپایان پخش شود، در واقع بنده کم کار شده ام اما خودم دلیل آن را نمیدانم و ترس از فید شدن را دارم اما ترجیحم این بوده این روزها گزیده تر کار کنم و در انتخاب نقش های کمی دقت بیشتر را انجام دهم.

وی در پایان در خصوص فعالیت های آینده خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر  مشغول بازی در فیلمی به کارگردانی جهانبخش سلطانی هستم که فیلمنامه آن را قربان محمد پور به نگارش درآورده است و بخش عمده این فیلم در اصفهان و اطراف اصفهان و بخشی از آن در خارج از کشور فیلمبرداری خواهد شد و بنده نیز نقش متفاوتی در این فیلم دارم و این فیلم در روزهای پایانی تصویربرداری قراردارد و تمام تلاش گروه بر این است که فیلم را به جشنواره برسانیم و موضوع فیلم نیز جنگی است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید