«پرویز نصیری» معاون دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران از آغاز ثبت نام در کارت خانه کارگر خبر داد و گفت: کارگران با عضویت در خانه کارگر می توانند از خدمات رایگان و تخفیفی استفاده کنند.

به گزارش سلام نو، معاون دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران گفت: ثبت نام خانه کارگر از کارگران برای دریافت خدمات کارت خانه کارگر در سراسر کشور آغاز شد.

«پرویز نصیری» گفت: کلیه کارگران با عضویت در خانه کارگر و دریافت کارت عضویت می‌توانند از خدمات رفاهی درمانی، آموزشی، تفریحی و... رایگان و با تخفیف در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

وی افزود: کارگرانی که عضو خانه کارگر هستند، پس از دریافت کارت عضویت می‌توانند به همراه خانواده‌های خود از بیش از ۲۰۰ عنوان کلاسی آموزشی مهارتی در رشته‌های کامپیوتر، زبان، . . . حسابداری، هنری، علوم قرآنی و... به صورت کاملا رایگان در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

وی گفت: از دیگر خدمات این تشکیلات ۹۴۰ واحد مهمانسرا و استراحتگاه در شهرهای مختلف نظیر مشهد، چمخاله، اصفهان، شیراز، سرعین، قشم، سلمانشهر، گرگان، یزد و تبریز است. کلیه دارندگان کارت عضویت می‌توانند از این مراکز در طول سال استفاده کنند.

نصیری گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰۰مراکز رفاهی، تفریحی، علمی، آموزشی و درمانی دیگر استخرها، سینماها، درمانگاه، آموزشگاه و ...در سراسر کشور آماده ارائه خدمات تخفیفی به کارگران هستند که کلیه افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.workerhouse.ir از آن بهره‌مند گردند.

وی افزود: تاکنون قریب به دو و نیم میلیون نفر عضو این تشکیلات هستند که با خانواده‌های آنان جمعیتی قریب به ۱۰ میلیون را دربرمی‌گیرند.

وی گفت :علاقمندان برای عضویت در خانه کارگر می‌توانند با ارائه یک قطعه عکس، کپی کارت ملی، کپی صفحه اول دفترچه بیمه تامین اجتماعی و پرداخت حق عضویت ۳ هزار تومان سالانه از طریق مراجعه به شعب خانه کارگر در سراسر کشور اقدام کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر عدد ۴ را به سامانه ۱۰۰۰۱۴۴۵ پیامک یا با شماره ۶۷۹۴۳-۰۲۱ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی خانه کارگر به آدرس www.workerhouse.ir مراجعه نمایند.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید