۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 30809507

دیروز در ساعت 17:30 در حوالی میدان پونک در یک مرکز آموزشی دو دانشجو که داخل کابین آسانسور بودند سقوط می کنند که با همکاری نیروی های آتش نشانی این دو نفر نجات می یابند.

رعایت نکردن نکات ایمنی و عدم نگهداری صحیح آسانسور و تجهیزات آن در ساختمان یک مرکز آموزشی در حوالی میدان پونک موجب سقوط ناگهانی کابین آسانسور و توقف ناگهانی پاراشوت این وسیله در بین مسیر شد.

به گزارش سلام نو، درهنگام وقوع این حادثه دونفراز دانشجویان این مرکز در داخل آسانسور بودند که در کابین آن گرفتارشدند ولی به هر دو نفر صدمه ای نرسید.

بر اساس این گزارش، در پی تماس یکی از کارکنان این مرکز آموزشی با شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز گذشته، بلافاصله با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه ۵۵ و گروه امداد و نجات سه به محل حادثه اعزام شدند.

حسین خرادمهر فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم کابین آسانسور بین طبقات اول و همکف متوقف مانده بود که آتش‌نشانان با همکاری نجاتگران این سازمان بلافاصله پس از قطع برق آسانسور، بوسیله تیفور (جرثقیل دستی) کابین آسانسوررا به طبقه اول هدایت کرده و سپس هردو دانشجو را از داخل کابین آسانسور به سلامت به بیرون انتقال دادند.

خرادمهر علت این حادثه را عدم نگهداری صحیح و انجام ندادن سرویس های به موقع آسانسور دانست و در ادامه نیز شهروندان را به رعایت نکات ایمنی و توجه به استفاده ظرفیت مجاز از کابین آسانسور توصیه کرد./ مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید