پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبرازانتقال 600 دستگاه اتوبوس به مرزها برای خدمت به زائران داد و گفت: نرخ این کرایه ها هنوز مشخص نیست ولی میزان اندکی خواهد بود.

به گزارش سلام نو، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، درباره تمهیدات این شرکت  جهت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی، اظهار داشت: حدود 600 اتوبوس برای این موضوع در نظر گرفته شده و باید توجه داشت که از طریق این اتوبوس‌ها زائران تنها از مرز تا 80 کیلومتر از خاک عراق نسبت به جابه‌جایی زائران اقدام می‌کنند.

وی افزود:‌این اتوبوس‌ها از نوع بی‌آر‌تی نیست و مربوط به خطوط عادی است و از آنجایی که در ایام اربعین شهر خلوت‌تر است اتوبوس‌ها از خطوط مختلف برای خدمت‌رسانی به زائران به مرز انتقال داده می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: به غیر از شرکت اتوبوسرانی تهران از استان‌های دیگر همچون مشهد و کرج نیز اتوبوس‌های شهری بدین منظور استفاده خواهد شد البته تقسیم کار بین شرکت‌های مختلف انجام گرفته و مسوولیت حمل و نقل زائران از شهرهای مختلف به مرز را اتوبوس‌های بین‌شهری دارند.

سنندجی خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها تا زمان بازگشت زائران در مرزهای مورد نظر استفاده خواهد شد و اینکه نرخ کرایه این اتوبوس‌ها برای زائران هنوز مشخص نشده و البته میزان اندکی خواهد بود./ فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید