آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در استان هرمزگان گفت: سپاه پاسداران تلاش زیادی برای برخورد با قاچاقچیان صید در هرمزگان کرده و دغدغه مردم را رفع کرده است که باید از آنها تقدیر کرد.

به گزارش سلام نو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در نشست با خانواده معظم شهدا، روحانیون و برگزیدگان استان هرمزگان، با بیان اینکه توفیقی پیدا کردم که در جمع مردم پرتلاش و خونگرم استان هرمزگان حضور پیدا کنم، افزود: در این نشست سخنان مفیدی ارائه و دغدغه های درستی بیان شد که به طور حتم تمامی موارد را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ها و فرصت های نیروی جوان انقلابی و موهبات الهی در هرمزگان باید در اولویت باشد، اظهار کرد: اقتصاد دریا امروز امری مهم و ضروری است و ارتباط دریایی در این استان ایجاب می کند که این اقتصاد فعال باشد و مردم مناطق ساحلی نباید دغدغه اشتغال داشته باشند.

عالی ترین مقام قضایی کشور با اشاره به اینکه به طور حتم دغدغه ما مبارزه با قاچاق سازمان یافته است نه افراد کوله بر، خاطرنشان کرد: دغدغه ما قاچاقچیان بزرگی هستند که افراد در میدان عوامل آن ها هستند و باید به دنبال کشف این افراد پشت صحنه باشند.

وی ادامه داد: در اولین جلسه ام در استان هرمزگان رفتن به بندرشهید رجایی و نشست مبارزه با قاچاق سازمان یافته بود که تولید ملی را تهدید می کند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه اگر مبارزه با قاچاق سازمان یافته که کانتینری و محموله ای از شهری به شهری جابه جا می شوند، دغدغه ماست، تصریح کرد: باید از سپاه پاسداران تقدیر کرد که با قاچاقچیان صید در هرمزگان مبارزه کرده و به رفع دغدغه مردم پرداختند.

وی اضافه کرد: مردم محلی کار خود را خوب بلدند و به هیچ وجه کار صیاد محلی مشکلی ایجاد نمی کند و از دیرباز کارشان این بوده و امنیت دریا و صید این افراد بر اقتصاد دریا روز به روز می افزاید اما مشکل آن خارجی هایی هستند که از اساس در حال تهدید آبزیان هستند.

وی با بیان اینکه تقسیم عادلانه ظرفیت ها و عدالت استخدامی حرف درستی است، عنوان کرد: پارتی بازی و رابطه ناسالم مضر است و سبب از بین رفتن اعتماد مردم می شود.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید