۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
کد خبر: 30378778

یک کارشناس بازار سرمایه پیش‌ بینی‌ کرد که شاخص بورس در بازار هفته آینده روند بهتری را در پیش می‌گیرد و تا دو هفته آینده متعادل و مثبت خواهد بود

به گزارش سلام نو، کمال خانزاده امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به روند معاملات بورس در بازار امروز اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه بازار روز گذشته از اواسط معاملات به دلیل برخی از رفتارهای هیجانی سهامداران از مثبت به منفی پیش رفت اما امروز وضعیت خرید خوب و معقول بود.

وی ادامه داد: در کل روند امروز شاخص کل منفی بود اما به دلیل بازگشایی نماد بانک ملت، شاخص تغییر مسیر داد و به سمت رشد رفت.

خانزاده با اشاره به کاهش هیجانات در بازار هفته آینده گفت: قیمت سهام در بازار هفته آینده بین ۵ تا ۱۰ درصد کاهش می‌یابد و اقبال بازار به سمت سهم‌هایی که اعلام تجدید ارزیابی کنند، می‌رود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: نقدینگی موجود در بازار نشان‌دهنده عدم خروج عمده سهامداران حاضر در بورس از بازار است و معتقدند که به طور حتم بازار به سمت و سوی بهتری خواهد رفت.

وی اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته شاخص در بازار هفته آینده روند بهتری را در پیش می‌گیرد و در کل مسیر بازار تا دو هفته آینده متعادل رو به مثبت خواهد بود.

به گفته خانزاده، هفته آینده روند بازار به سمت سهم‌های تجدید ارزیابی خواهد بود، این سهم‌ها متعادل و نوسان چندانی را ندارند.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: از هفته آخر مهرماه با توجه به گزارش‌های ۶ ماهه دوباره بازار به سمت سهام بنیادی می‌رود و تا ۱۰ درصد نوسان مثبت خواهند داشت اما بعد از آن سهام بنیادی درجا می‌زنند و نقدینگی به سمت سهم‌های کوچک خواهد رفت.

وی به بازگشایی نماد بانک ملت اشاره و بیان کرد: با توجه به بازگشایی نماد بانک ملت با قیمت منطقی به نظر می‌رسد که نرخ آن تا ۸۵۰ تومان رشد کند.

خانزاده در پایان اظهار داشت: نماد بانک ملت نسبت به سایر بانک‌ها به دلیل افزایش سرمایه‌ای که در پیش دارد با برتری همراه است و به تبع آن بانک صادرات و تجارت با آمدن گزارش ۶ ماه رشد ۲۵ درصدی خواهند داشت./ ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید