سخنگوی حماس از شرکت تیم رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی دوومیدانی در دوحه قطر ابراز تاسف کرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری آناتولی، «حازم قاسم» سخنگوی حماس حضور تیم ورزشی رژیم صهیونیستی در قطر و برافراشته شدن پرچم این رژیم را در شرایطی که محاصره غزه هچنان پابرجاست و بیشترین جنایت ها در حق مردم فلسطین اعمال می شود، مایه تاسف خواند.

سخنگوی حماس تاکید کرد که میزبانی از تیم رژیم صهیونیستی در قطر مصداق «عادی سازی روابط» با این رژیم است و صهیونیست ها تلاش می کنند تا از این موضوع برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود و ارائه یک چهره مثبت از این رژیم به دنیا استفاده کنند.

مسابقات جهانی دوومیدانی ۲۰۱۹ از روز جمعه در دوحه پایتخت قطر آغاز شده است و تیم رژیم صهیونیستی نیز با ۵ ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور دارد.

پاییز سال گذشته هم تیم رژیم اشغالگر قدس در مسابقات جهانی جودو در امارات شرکت کرد و برای اولین بار سرود این رژیم در یک کشور اسلامی نواخته شد.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آن زمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: پخش سرود ملی اسرائیل در ابوظبی پایتخت امارات بسیار مهم و تاریخی بود.

در همین حال دوچرخه سواران بحرینی و اماراتی هم در اردیبهشت ماه سال ۹۷ برای شرکت در مسابقه دوچرخه‌ سواری در سرزمین اشغالی به مناسبت هفتادمین سالگرد تأسیس این رژیم حضور یافتند.

روابط ورزشی میان رژیم صهیونیستی و کشورهای اسلامی یکی از بارزترین مصداق های عادی سازی روابط در سال های اخیر بوده که با انتقاد تند گروه های فلسطینی مواجه شده است/ ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید