۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 29994186

این یک چیز واقعی است که همه می­توانند از زمستان لذت ببرند. شاید اضافه کردن یک قطعه جدید از جواهرات همان چیزی باشد که شما برای این فصل نیاز دارید. هنگامی که به انتظار زمستان طولانی که در پیش است بنشینید، حتی اگر شما در مکانی زندگی نکنید که برف های شدید و باد از درهای ورودی شما عبور کند، باز هم این فصل می تواند یک فصل خوفناک و کسل کننده باشد.

یکی از راه های مبارزه با افسردگی و کسالت زمستانی این است که برای خودتان تنوعی جدید ایجاد کنید. شما سزاوار انتخاب بهترین ها هستید. برای رسیدن به این هدف می­توان روی بهترین جواهرات سرمایه­ گذاری کرد. بهترین­ها را خریداری و آن­ها را در انتخاب های خود به کار برید.

برفی و یخی

فصل را با بلوزهای خنک و سفیدهای یخی هماهنگ کنید تا یک نمای واضح با چشم انداز برفی را در آغوش بگیرید. به دنبال یاقوت کبود، توپاز و تانزانیت باشید تا بلوزهای تقریباً بنفش به شکل آبی کم رنگ قبل از طلوع آفتاب دیده شوند. این سنگ­های آبی را با الماس های سفید به رنگ طلای سفید، پلاتین یا نقره استرلینگ برای درخشش و بر جسته سازی در فصل برفی استفاده کنید.

گرم چون شعله های آتش

شاید از سرماخوردگی خسته شده باشید و فقط نیاز به گرم کردن دارید. به قرمز و نارنجی گرم در شعله­های آتش شومینه خود نگاه کنید. آیا درحال حاضر می­تواند یک انتخاب عالی­تر از آن­ها داشته باشید؟ از سنگ­های قرمز و نارنجی مانند، گارنت و یاقوت استفاده کنید و آن­ها را در رنگ های گرم از طلای زرد و گل رز قرار دهید.

رویای بهار

گاهی اوقات تنها راه  دلخوشی در زمستان های طولانی فکر کردن در مورد بهار و تابستان است. ازرنگ های زرد و سبز و سبز چمنی برای پوشش خود استفاده کنید تا شما را گرم­تر نشان دهند. سنگ­های زرد مانند رنگ مرکبات، توپاز زرد و حتی الماس های زرد، گرمای خورشید را در صورت نیاز به شما باز می گردانند. سبز به خودی خود اگر با یکی از سنگ های زرد ترکیب شود، یک احساس ظاهراً بهاری به شما می دهد. به دنبال گلهای زمرد، پریدوت، تورمالین سبز یا گارنت­های سبز باشید. سنگ های زرد را با طلای زرد یا گل رز تزیین کنید، سنگ­های سبز در فلزات سفید، عالی به نظر می­رسند. برای اینکه حس بهتری در شما بیدار شود، به نقوش طبیعت مانند گل­ها نگاه کنید تا این امید را داشته باشید که به زودی زمستان به پایان می‌رسد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید