اقدام عجیب نجیب ابوکیله رئیس جمهور ۳۸ ساله السالوادور در سازمان ملل  قبل از آنکه نخستین سخنرانی خود را در مجموع عمومی سازمان ملل را آغاز کند باعث توجه رسانه ها شد. وی گوشی موبایلش را از جیبش درآورد و در حالی که مقابل حضار ایستاده بود سلفی گرفت.

به گزارش سلام نو،بعد از آنکه ابوکیله سلفی خود را با آیفون ۱۱ جدیدش گرفت رو به سران کشورهای سراسر دنیا کرد و به کنایه گفت:

باور کنید، تعداد مردمی که این سلفی را می بینند خیلی بیشتر از آنهایی است که به سخنرانی من گوش خواهند داد.

او که پیشتر شهردار پایتخت السالوادور (سن سالوادور) بوده و چندماهی از تکیه زدنش به کرسی ریاست جمهوری این کشور نمی گذرد از کاربران فعال شبکه های اجتماعی است. او در سخنرانی خود موفقیتش در انتخابات ریاست جمهوری السالوادور را مدیون پلتفرم هایی نظیر فیسبوک لایو دانست که به اعتقادش رقبای انتخاباتی اش از آن غافل بودند.

در یکی دیگر از لحظه های سخنرانی آقای ابوکیله که مشخصا برای شبکه های اجتماعی طراحی شده بود، همسرش گابریلا دختر کوچک شان لیلا را به مجمع آورده بود تا سخنرانی پدر تازه کارش را بشنود.

ابوکیله بعد از تمام کردن سخنرانی اش عکس خود را در توییتر پست کرد و به خاطر همان یک عکس ۷ هزار لایک را در کمتر از یک ساعت از ۱.۱ میلیون دنبال کننده اش دریافت نمود. در این تصویر او در حالی که مقابل لوگوی سازمان ملل متحد (نقشه ای از جهان که با شاخه های زیتون احاطه شده) و مارتین گارسیا موریتان نماینده آرژانتین در سازمان ملل متحد و یکی از معاونان دبیر کل سازمان ملل ایستاده است به دوربین لبخند می زند.

ابوکیله در صحبت هایش خاطرنشان کرد:

شاید در سال های آینده لازم نباشد که به نیویورک بیاییم تا در این ساختمان دور هم جمع شویم. تنها با چند ویدیو کنفرانس هم میتوان این کار را انجام داد و چندین میلیون در هزینه ها صرفه جویی کرد و من مطمئنم که اگر اثر این ویدیو کنفرانس ها بیشتر از گردهمایی های نیویورک نباشد از آنها کمتر نیست.

/دیجیاتو

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید