۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 29989729

با مصدومیت سردار آزمون در بازی مقابل لیون، کادر فنی زنیت اعلام کردند هنوز تصمیمی برای حضور آزمون در بازی مقابل لوکوموتیو ندارند.

به گزارش سلام نو، باشگاه زنیت اعلام کرد درباره حضور سردار آزمون در بازی برابر لوکوموتیو کادرفنی در روز مسابقه تصمیم خواهند گرفت.

در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا زنیت به دیدار لیون فرانسه رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سردار آزمون موفق شد اولین گل این فصل لیگ قهرمانان را به ثمر برساند. این بازیکن در ادامه دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد در شروع نیمه دوم زمین را ترک کند تا بازی بعدی تیمش در لیگ و جام حذفی را از دست بدهد.

زنیت فردا شب (شنبه) باید در هفته یازدهم لیگ روسیه بربار لوکوموتیو قرار گیرد و باشگاه زنیت اعلام کرد وضعیت آزمون برای دیدار مشخص نیست. بازیکن ایرانی در بازی برابر لیون از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و به همین خاطر کادرفنی در روز مسابقه با بررسی نهایی وضعیت این بازیکن، درباره حضور یا عدم حضور بازیکن ایرانی در مسابقه برابر لوکوموتیو تصمیم خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، دعوت‌نامه حضور سردار آزمون در تیم ملی فوتبال ایران به باشگاه زنیت رسیده است و این بازیکن برای بازی با کامبوج و بحرین به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است. به نظر می رسد مصدومیت آزمون چندان جدی نیست و او می تواند در دو دیدار آینده تیم ملی به میدان برود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید