یک عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره پاک کردن نام شهید از تابلوهای شهر تهران گفت: جو سازی‌هایی علیه شهرداری برای حذف نام شهدا از تابلوها در سطح شهر شکل گرفته که دروغ است و بی انصافی درحق شهرداری است.

به گزارش سلام نو ، وی ادامه داد: این روزها آنقدر دزد دزد دزد کرده اند که برخی از همکاران ما در شهرداری و شورای شهر هم باورشان شده و متاسفانه در ذهن‌شان نشسته است که گویا پروژه شهید زدایی کلید خورده است.

حق شناس گفت: ما در دو سال گذشته ۱۵۶ عنوان نام گذاری داشته ایم که از قضا از این تعداد ۳۸ درصد نامگذاری ها به نام شهید بوده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حتی بوستانهای مهمی مثل بوستان شهید حججی نامگذاری شده است. وقتی نامگذاری جدید نداشته ایم پس حتما تابلویی هم عوض نشده و این موضوعات صحت ندارد.

وی گفت: این اقدام توسط یک پیمانکار خرد آن هم در سال ۹۰ و ۹۱ رخ داده است و اصلا چیز جدیدی نبوده است.

حق شناس خاطرنشان کرد: مخالفین رسمی نظام هم نسبت به شهدا یک احترامی قائلند و باور کنید هیچ کس از داخل مجموعه نظام به سمت حذف نام شهدا نمی‌رود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ما با آقای قالیباف و چمران شاید کمی اختلاف نظر داشته باشیم اما ما حتی ادعا نمی‌کنیم که در سال ۹۰ و ۹۱ هم با هدف شهید زدایی تابلوها نصب شده است.

/فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید