اگر می خواهید توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید، اطمینان حاصل کنید که عملکرد تان نیز به همان اندازه مهم است.در اینجا 5 راه برای بهبود سلامتی تان به شما پیشنهاد می شود:

آب بیشتر

به محض بلند شدن یک لیوان آب بنوشید و روز خوبی را با نوشیدن آب شروع کنید. اگر ورزش می کنید ۲ تا ۳ لیتر بیشتر باید آب بنوشید. یک بطری بزرگ با خود همراه داشته باشید تا نوشیدن را فراموش نکنید.

تنظیم خواب

داشتن خواب کافی بسیار مهم است. دانستن اینکه به چند ساعت خواب درطول یک شب نیاز دارید، مهم است، اما مشخص کردن ساعت دقیق خواب در طول هرشب به خصوص در شب آخر هفته می تواند دشوار باشد. شما باید متعهد شوید که از خواب باکیفیت برخوردار می شوید. پس از انجام این کار، باید دریابید که با تنظیم دقیق ساعت خواب، هر روز احساس و عملکرد خوب و بهتری دارید.

ورزشهایی را که دوست دارید انجام دهید پیدا کنید

ورزش مهم است، چند کلاس مختلف را امتحان کنید و شاید چند برنامه، تا زمانی که چیزی را که دوست دارید، پیدا کنید و در واقع می خواهید به آن بپردازید.

وعده های غذایی متعادل بخورید

وعده های غذایی متعادل به معنای پروتئین، چربی و کربوهیدرات سالم در بیشتر وعده های غذایی است. این همچنین به معنای اطمینان از داشتن مقدار کافی فیبر است و اگر چیزی را دوست دارید که سالم نیست، تصور کنید، به خودتان اجازه می دهید که آن را داشته باشید. شما نباید خود را از چیز هایی که دوست دارید محروم کنید، زیرا این نشانگر یک طرز تفکر نامتعادل است. اگر به آن احتیاج دارید راهنمایی درست دریافت کنید. به پزشک مراجعه کنید و درمورد هر مشکلی که دارید صحبت کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید