یونس امامی ، علیرضا کریمی و یدالله محبی نمایندگان اوزان 70 ،92 و 125 کیلوگرم موفق شدند رقبایشان را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان راه یابند.

به گزارش سلام نو، در ادامه رقابت‌های دومین روز کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹، که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، یونس امامی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی برابر الامان دوگدوربیک از قرقیزستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. امامی برای صعود به نیمه نهایی باید از سد کوجیرو شیگا از ژاپن بگذرد.

امامی پیش از این در دور نخست برابر اریگلنت پریزرنی از آلبانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید. در این وزن جیمز گرین دارنده مدال نقره و برنز جهان از آمریکا در یک هشتم نهایی برابر گازیف از لهستان ۴ بر ۳ شکست خورد.

در وزن ۹۲کیلوگرم که یک وزن غیرالمپیکی است نیز ۱۸ آزادکار حضور دارند و علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست برابر روبه ‌آن از مولداوی به برد قاطع 12 بر یک دست یافت و راهی یک چهارم نهایی شد. وی برای صعود به نیمه نهایی به مصاف ساگالیوک از اوکراین می‌رود.

اما در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که یک وزن المپیکی است،  یدالله محبی در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل گویازدوفسکی دارنده ۲ مدال برنز جهان از آمریکا به روی تشک رفت و با نمایشی زیبا به برتری ۵ بر ۲ رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی برای صعود به نیمه نهایی برابر الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین و دارنده مدال برنز بازی‌های اروپایی به روی تشک می‌رود.

محبی پیش از این در دور نخست برابر دورجخاند از مغولستان ۶ بر یک به برتری رسید.

در وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر حضور دارند، رضا افضلی در دور نخست برابر خیندری گارزون کابالرو از کوبا به میدان رفت و با ارائه یک نمایش ضعیف با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست ۱۰ بر ۶ این کوبایی در دور بعد مقابل بکزاد عبدالرحمانوف ازبک و دارنده ۲ برنز جهان، افضلی وداع زودهنگامی از این رقابت‌ها داشت.

در این وزن جردن باروز چهره شاخص کشتی جهان و دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک از آمریکا در مبارزه نخست خود برابر نوریکائو چهره نه چندان مطرح کشتی آزاد از بلاروس به میدان رفت و در حالیکه تا ۳۰ ثانیه مانده به پایان ۱۰ بر ۷ عقب بود در نهایت موفق به برتری نزدیک ۱۱ بر ۱۰ شد.

فرانک چامیزو کوبایی نیز در 2 مبارزه نخست به ترتیب برابر حریفان سوییسی 10 بر صفر و کره‌ای 10 بر 2 به برتری رسید.

ز

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید