یکی از بخش های مد و فشن برای خانم ها انتخاب کفش است. انتخاب کفش در استایل خانم ها بسیار مهم است.در این مطلب به برخی از نکات انتخاب کفش برای خانم ها اشاره می کنیم.

خانم هایی که کفش های پاشنه بلند رنگی انتخاب می کنند باید کفش هایی با پارچه های مات را انتخاب کنند. کفش هایی با پارچه های مات زیباتر هستند و در مقایسه با کفش های براق گران قیمت تر هستند اما اگر به کفش های پاشنه بلند براق علاقه دارید رنگ های خنثی مثل بژ، مشکی و سفید را انتخاب کنید.

برخی از افراد به کفش های ساده علاقه دارند امّا برخی دیگر به کفش هایی با تزیینات بسیار با جزییات علاقه دارند. باید توجه کنید که کفش هایی با تزیینات کم انتخاب کنید به این خاطر که برای این نوع کفش ها از سنگ ها و کریستال های کیفیت پایین استفاده می شود و پس از جدا شدن از کفش ظاهر کفش را نازیباتر می کند.

افرادی که به کفش های چرم علاقه دارند باید مدل هایی که در تزیین آن ها از فلزات و پرچ های کمتری استفاده شده را انتخاب کنند. با وجود این که یک یا دو قطعه فلزی بر روی کفش چرم باعث زیباتر شدن آن می شود اما اگر این قطعه های فلزی بیشتر باشد از زیبایی ظاهر کفش می کاهد.

افرادی که به کفش های اسپرت علاقه دارند باید سعی کنند کفش های اسپرت دو رنگ را استفاده نکنند به این خاطر که این نوع کفش ها معمولا تقلبی هستند و نمی توان این نوع کفش ها را با انواع لباس ها ست کرد.

نوع دیگری از افراد به کفش هایی با طرح پوست حیوانات به ویژه پلنگی علاقه دارند که این افراد برای انتخاب این نوع کفش ها باید از رنگ مناسب استفاده کنند. مدل هایی که طرح منحصر بفرد و الگوی غیر معمولی دارند برای این نوع افراد می تواند انتخاب خوبی باشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید