۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 29211599

 جنک توسون مهاجم ترک تبار اورتون این روزها جایگاه خود در ترکیب این تیم را از دست داده است و همین امر باعث شده تا به فکر جا به جایی باشد. در این میان الغرافه مایل است تا این ستاره ترک تبار در اختیار بگیرد.

به گزارش سلام نو، مارکو سیلوا، سرمربی پرتغالی اورتون، طی هفته های اخیر نشان داده با وجود دو مهاجم جوان خود یعنی کالورت لوین انگلیسی و مویس کین ایتالیایی که در تابستان از یوونتوس به این تیم پیوست، اعتقاد خاصی به مهاجم ترک خود یعنی جنک توسون ندارد.

توسون سی ساله که درتابستان 2018 از بشیکتاش به اورتون پیوست، طی مدت حضور خود در این تیم تنها هشت گل برای آبی های بندر لیورپول به ثمر رساند. توسون با شروع لیگ جزیره در فصل جدید هم فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و همین موضوع باعث شده این بازیکن ترک تبار تنها پس از یک سال حضور در لیگ برتر در آستانه جدایی از اورتون قرار گیرد.

در همین رابطه خبرگزاری اسکای اسپورت در گزارشی به گمانه زنی پیرامون آینده توسون پرداخته است.

اسکای در گزارش خود عنوان کرده: "باشگاه الغرافه قطر در پی جذب یک مهاجم تراز اول است و در همین رابطه به جذب جنک توسون علاقه نشان داده است. الغرافه که در ابتدا به دنبال جذب ماریو مانژوکیچ، ستاره کروات یوونتوس بود، حالا با نزدیک شدن مانژوکیچ به الریان، هدف خود را به سمت توسون ترکیه ای تغییر داده است."

توسون که در زمان حضورش در بشیکتاش به عنوان یک پدیده از او یاد می شد نتوانست فرم خوب خود را حفظ کند و با افت فاحشی در ادامه فوتبالش مواجه شد. او همچنین تا به اینجا چهل بازی ملی نیز برای تیم ملی کشورش انجام داده و پانزده گل نیز برای ترکیه نیز به ثمر رسانده است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید